Och, arme grote baby en arme jullie natuurlijk. Valt ook niet mee om je te moeten beheersen bij zulk leuk weer. Fijn dat ze in ieder geval goed loopt.Lizzy schreef:
Druk
Ze wil dollen, spelen, vliegen, rennen. Vol opkropte energie. Ik ben net een flink stuk met haar wezen lopen en ze is zowat niet te houden. Ik zie overigens geen verschil meer met voor en na dit ongeluk. Maar ik ben voorzichtig. Want ze krijgt Corta RX. Dus daar ga ik morgen mee stoppen. En dan even kijken hoe ze het zonder doet.
Biscuit is gewond.............
Moderator: Lizzy
- Angelique
- 5-sterren

Re: Biscuit is gewond.............
Goed nieuws!!!

Kijk dat zijn de goede berichten

-
arnon
Wat fijn Lizzy dat het zo goed gaat met jouw jonge hond , dat zal een opluchting zijn.
Jeetje, wat gaat dat toch snel met een jonge hond!
Gelukkig maar
Wel lastig om haar voor haar eigen bestwil nog een tijdje in toom te moeten houden.....
Gelukkig maar
Wel lastig om haar voor haar eigen bestwil nog een tijdje in toom te moeten houden.....
- Charlie Angel
- Moderator
Wat super om te lezen zeg, hopelijk blijft ze helemaal goed lopen nu en hersteld alles helemaal netjes.
Een dikke knuffel voor je drukke meisje, die toch nog even rustig aan moet doen.
Een dikke knuffel voor je drukke meisje, die toch nog even rustig aan moet doen.
wat onwijs fijn dat het zo goed gaat met Biskwietje
Nog even en dan mag ze hopelijk weer rennen en dollen

Wat goed! Volhouden 
- Charlie Angel
- Moderator
En hoe gaat het met Biscuit?
Wat fijn om te mogen lezen dat het beter gaat met jullie meiske , en ja dat rustig(er) houden dat valt niet mee he ? Maar ja het is voor het goede doel
Zojuist contact gehad met Erwin en ze is een soort van 'genezen verklaart'
. Aan haar gangwerk is niks meer te zien. Gisteren hebben Dorothea en Henneke ook nog even gekeken en voor zover mogelijk zagen zij niks geks (het was lastig te zien, ze sprong alsmaar op die mafkees). Het rustig houden is een drama. Nog 2 weken rustig aan doen en dan gaan we langzaam opbouwen naar 'normaal'. Aan het herstel kan opgemaakt worden dat zij ook geen onherstelbare schade heeft opgelopen dus we zijn heel erg opgelucht en blij en we gaan langzaam bouwen aan het vertrouwen (want liefst lijn ik haar de rest van haar leven aan)!
Ze ging net zitten piesen op mijn prachtige gras (foei!) en ik zag dat ze met plassen toch nog steeds haar linker achterpoot wat wijder uit zet. Blijkbaar is helemaal buigen nog steeds wat lastig/moeilijk/pijnlijk voor haar. Dat houden we dus nog wel even in de gaten!
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ach jeetje nog 2 weken rustig houden, arme jij, arme pup.Lizzy schreef: Zojuist contact gehad met Erwin en ze is een soort van 'genezen verklaart'. Aan haar gangwerk is niks meer te zien. Gisteren hebben Dorothea en Henneke ook nog even gekeken en voor zover mogelijk zagen zij niks geks (het was lastig te zien, ze sprong alsmaar op die mafkees). Het rustig houden is een drama. Nog 2 weken rustig aan doen en dan gaan we langzaam opbouwen naar 'normaal'. Aan het herstel kan opgemaakt worden dat zij ook geen onherstelbare schade heeft opgelopen dus we zijn heel erg opgelucht en blij en we gaan langzaam bouwen aan het vertrouwen (want liefst lijn ik haar de rest van haar leven aan)!
Het komt vast weer helemaal goed
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
fijn te lezen dat het zo goed gaat met de kleine!
Mooi onderschrift trouwens
Mooi onderschrift trouwens