Ervaringen chemo bij blaashalstumor

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Ervaringen chemo bij blaashalstumor

Robian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Robian »

Ach jee, wat ontzettend verdrietig.

Heel veel sterkte met jullie verlies  :-*
elisa
1-ster
1-ster

Bericht door elisa »

hoe gaat het nu met je zo zonder spice?wij missen boomer nog steeds vreselijk heeft toch wel een hele impact op ons gezin hoor zo die lieve boomer te moeten missen!!!!
groetjes Elisa
Spicey
2-sterren
2-sterren

Bericht door Spicey »

Sorry voor de late reactie, zie het nu pas. Ik mis Spice heel erg en kan het nog niet zo goed een plekje geven, erg moeilijk en verdrietig. Ik heb Spice laten cremeren en haar urntje staat op mijn nachtkastje, Spice was het liefst bij mij en zo zetten we dat toch een beetje voort. Maar het is gewoon k*t.
Lichtpuntje is wel dat ik een ander hondje heb, Pucha een teefje van 1,5 jaar uit Spanje. Toen ik haar zag was ik meteen verkocht en dat brengt wel een hoop vrolijkheid gelukkig.
Groetjes Lydia
elisa
1-ster
1-ster

Bericht door elisa »

hoi
ja het is en bllijft moeilijk he! :-\
mis m echt nog elke dag .hij ligt bij ons in de tuin met een mooie plant en een beeldje dat op hem lijkt dat vrienden hebben gemaakt voor ons....maar wij hebben ook sinds vorige week  een hondje erbij een pup van nu 9weken hij heet Mojito is  hetzelfde "ras"als boomer alleen helemaal anders van kleur pikzwart....moet ook wel anders vergelijken we ze teveel met elkaar ...het helpt iid wel wat met het gemis en brengt ook veel vrolijkheid in huis net als boomer deed....heel veel geluk met je nieuwe hondje hoop dat ze net zo lief als spice zal zijn en ze gezond zal blijven!!

Groetjes Elisa
Spicey
2-sterren
2-sterren

Bericht door Spicey »

Dat is ook fijn als hij in de tuin ligt, lekker thuis denk ik dan maar. Leuk dat jullie ook weer een hondje hebben. De vrouw van het pleeggezin waar ik Pucha vandaan had zei: je moet het zien als een eerbetoon aan je overleden hond, dat is zo'n leuke en fijne tijd geweest met haar/hem dat je zoiets graag weer meemaakt. Dat omdat ik me in het begin een beetje schuldig voelde omdat ik als vrij snel een ander hondje had.
Jullie ook heel veel geluk, plezier en gezondheid met de pup en Boomer en Spice worden nooit vergeten.
Groetjes Lydia
elisa
1-ster
1-ster

Bericht door elisa »

o ik krijg tranen in mijn ogen wat mooi gezegd !! ik voelde me ook schuldig hoor na 3 maanden al een nieuwe pup...maar de kids wilden het zo graag ze zeiden zelf ook al mam we missen boomer nog heel erg en zullen m nooit vergeten maar we missen ook het knuffelen en de gezelligheid en iid daar doe je boomer niks te kort aan eerder een eerbetoon...zo ga ik het bekijken!!:)
en iid boomer en spice zullen nooit worden vergeten!!

veel geluk

groetjes Elisa

Plaats reactie