Brutus heeft hartproblemen
Moderator: Lizzy
Re: Brutus heeft hartproblemen
Jeetje wat moeilijk voor jullie, sterkte!
Hij voelt zich waarschijnlijk afschuwelijk door het vocht,jammer dat Brutus slecht reageert op furosemide.Lizzy schreef: Hij heeft anderhalve pil op, verdund in water en hij wil niet meer eten en voelt zich zichtbaar afschuwelijk![]()
.
Ik ga vandaag berkenblad proberen te scoren.....
Mijn vorige doggie heeft een paar keer zo'n spuitje gehad,ik stond versteld van de hoeveelheid vocht,ze had
weer lucht en eetlust,voor zolang het duurde
Sterkte met de oude man
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
ach jee heel veel sterkte 
Nee, hij voelt zich door de flurosemide zo afschuwelijk. Dat was de vorige keer ook.Tossi schreef: Hij voelt zich waarschijnlijk afschuwelijk door het vocht,jammer dat Brutus slecht reageert op furosemide.
Mijn vorige doggie heeft een paar keer zo'n spuitje gehad,ik stond versteld van de hoeveelheid vocht,ze had
weer lucht en eetlust,voor zolang het duurde
Sterkte met de oude man![]()
En, net als de vorige keer op die plaspillenzooi ligt ook nu mijn hele woonkamer van voor tot achter weer vol met fluoriserende oranje diarree
. Ach, hij voelt zich echt zo ziek, die arme knul. Nou ja, een geluk, morgen is het weer uitgewerkt.....
Gewoon maar niet meer doenLizzy schreef: En, net als de vorige keer op die plaspillenzooi ligt ook nu mijn hele woonkamer van voor tot achter weer vol met fluoriserende oranje diarree. Ach, hij voelt zich echt zo ziek, die arme knul. Nou ja, een geluk, morgen is het weer uitgewerkt.....
Hele dikke knuf voor Brutus
- Angelique
- 5-sterren

GatverdammeLizzy schreef: En, net als de vorige keer op die plaspillenzooi ligt ook nu mijn hele woonkamer van voor tot achter weer vol met fluoriserende oranje diarree. Ach, hij voelt zich echt zo ziek, die arme knul. Nou ja, een geluk, morgen is het weer uitgewerkt.....
- Ruby/Billy
- 5-sterren

Dan kan je dat beter niet weer doen. Ellendig als ze niet tegen de middelen kunnen die ze nodig hebben. Is er niet iets homeopatisch wat vochtafdrijvend is? Wellicht dat hij daar beter tegen kan.Lizzy schreef: En, net als de vorige keer op die plaspillenzooi ligt ook nu mijn hele woonkamer van voor tot achter weer vol met fluoriserende oranje diarree. Ach, hij voelt zich echt zo ziek, die arme knul. Nou ja, een geluk, morgen is het weer uitgewerkt.....
Arme BrutusLizzy schreef: Nee, hij voelt zich door de flurosemide zo afschuwelijk. Dat was de vorige keer ook.
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
Ach god, die stakker 
Sterkte voor jullie en voor Brutus !
Dit zijn van die akelige dingen een beslissing moeten nemen, terwijl je dat nog lang niet wil,als de tijd daar is

Dit zijn van die akelige dingen een beslissing moeten nemen, terwijl je dat nog lang niet wil,als de tijd daar is
Moeilijk zeg... Het zal ook niet meevallen om nog van hem te genieten als het einde als een zwaard van Damocles boven je hoofd hangt 
Och die arme Brutus...op deze mannier oud worden valt niet mee he!
Geef hem maar een dikke knuffel!
Geef hem maar een dikke knuffel!
Arme Brutus
de ouwe man
en dan ook nog zo beroerd zijn
Sterkte voor jullie allemaal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sterkte voor jullie allemaal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!