Biscuit is gewond.............
Moderator: Lizzy
Re: Biscuit is gewond.............
Nog even en Biscuit gaat weer als een tierelier
. Wel lekker los laten lopen straks he niet de rest van haar leven aanlijnen ookal ben je zo zuinig op haar 
-
calimero_a
- 4-sterren

Lizzy schreef: Ze ging net zitten piesen op mijn prachtige gras (foei!) en ik zag dat ze met plassen toch nog steeds haar linker achterpoot wat wijder uit zet. Blijkbaar is helemaal buigen nog steeds wat lastig/moeilijk/pijnlijk voor haar. Dat houden we dus nog wel even in de gaten!
Kan ook zijn dat het een gewoonte is geworden natuurlijk om op die manier haar poot te gebruiken dus misschien is er niets aan de hand
- Charlie Angel
- Moderator
Wat heerlijk toch dat Biscuit zo snel en goed hersteld, op misschien nog een klein beetje na, wat je merkt bij het plassen.
We blijven nog even doorduimen dat ze de 2 weken rust netjes volbrengt en dat ze daarna echt weer helemaal de oude is.
We blijven nog even doorduimen dat ze de 2 weken rust netjes volbrengt en dat ze daarna echt weer helemaal de oude is.
fijn zulke goeie berichten!!
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Nog 1 weekje rust!
Hoe is het nu met de kleine rups?
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Volgens mij is dat al lang een grote vlinder*Dorothea* schreef: Nog 1 weekje rust!
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
als al wat zij aan deze gedoe overhoudt dat ze scheef plast op jou pracht grasperkje, dan is ze er toch goed van af gekomen

ik heb haar vandaag en gister zien lopen en ik zie niets meer en ik ben een mierenneuker hoor , het komt wel goed met de dame 
Wat heerlijk Hennekehenneke schreef: ik heb haar vandaag en gister zien lopen en ik zie niets meer en ik ben een mierenneuker hoor , het komt wel goed met de dame![]()
Geweldig !!
-
Decibels
nou...als de kleine dan nu helemaal opgeknapt is moeten we maar een nieuwe afspraak maken... 
-
PaulineToby
- 1-ster

Super dat het weer goed gaat!!! 
wat fijn dat het weer goed gaat met je puppekind 
Gaan we doen! Ik zal je peebee'en!Decibels schreef: nou...als de kleine dan nu helemaal opgeknapt is moeten we maar een nieuwe afspraak maken...![]()
Met de kleine meid gaat het hartstikke goed. Ze loopt als een tierelier. Sinds eind vorige week gaat ze weer mee naar het bos, maar aangelijnd aan een flex. Allemachtig, wat is dit een sterk hondje
In de tussentijd heeft het kleine smurfje ook een jonge-honden-tumor gekregen, oftewel een histiocytoom. We hebben er zekerheidshalve toch even een biopt van laten nemen door Frank en een paar dagen later bevestigde het lab dat het inderdaad om een histiocytoom gaat. Ze heeft er geen last van, ze gaan vanzelf weer weg die dingen, dus we laten het zitten.
Verder is het echt een scheet van een hondje. We voelen ons echt gezegend. Ik zal weer gauw eens foto's in de bar plaatsen!
- Charlie Angel
- Moderator
Wat heerlijk dat Biscuit het weer zo goed doet, wonderlijk hoe honden toch herstellen!
Veel succes met haar weer een keer loslaten, logisch dat je daar zenuwachtig over bent.
En die jonge honden tumor had Barney ook, die is ook netjes vanzelf weer weggegaan.
Een dikke knuffel voor jullie mooie meisje en ja, het wordt hoog tijd voor weer wat foto's.
Veel succes met haar weer een keer loslaten, logisch dat je daar zenuwachtig over bent.
En die jonge honden tumor had Barney ook, die is ook netjes vanzelf weer weggegaan.
Een dikke knuffel voor jullie mooie meisje en ja, het wordt hoog tijd voor weer wat foto's.