Amputeren schouder en poot
Moderator: Lizzy
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Amputeren schouder en poot
Oef, die stap is nu dan toch genomen - het zal een hoop gepieker schelen nu de kogel door de kerk is!
Ik hoop dat Bailey snel weer de oude is, al loopt hij dan voortaan op drie pootjes. Maar een hond met levensvreugde weet daar wel mee om te gaan, denk ik.
Beterschap voor de stoere jongen, en rust (relatief) in de tent voor jullie gewenst!
Ik hoop dat Bailey snel weer de oude is, al loopt hij dan voortaan op drie pootjes. Maar een hond met levensvreugde weet daar wel mee om te gaan, denk ik.
Beterschap voor de stoere jongen, en rust (relatief) in de tent voor jullie gewenst!
-
**Jolanda**
- 5-sterren

Heftig hoor!
Hopen dat hij goed zal herstellen! Beterschap voor hem!
Hopen dat hij goed zal herstellen! Beterschap voor hem!
Zware periode voor jullie, zeg!
Heel veel beterschap voor jullie ventje, dat hij nog maar heel lang van het leven mag genieten op drie pootjes
Heel veel beterschap voor jullie ventje, dat hij nog maar heel lang van het leven mag genieten op drie pootjes
- luka en kira
- 5-sterren

Heel veel sterkte gewenst in de komende periode zowel voor de Bailey als voor jullie!
Wat een heftig verhaal zeg!
Groetjes Ineke
Wat een heftig verhaal zeg!
Groetjes Ineke
Heel veel sterkte!!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
sterkte..
Wat een verhaal, ik heb je topic gevolgd vanaf het begin, maar advies of een zinnig woord kon ik niet zeggen.
Nu wil ik zeggen dat ik jullie veel stertke wens en hopelijk kan Bailey nog heel lang en gelukkig leven op 3 poten.
Ken ook een hond op 3 poten, wel de achterpoot, en daar zie je vaak niet eens aan dat ze maar 3 poten heeft.
Nu wil ik zeggen dat ik jullie veel stertke wens en hopelijk kan Bailey nog heel lang en gelukkig leven op 3 poten.
Ken ook een hond op 3 poten, wel de achterpoot, en daar zie je vaak niet eens aan dat ze maar 3 poten heeft.
Bedankt allemaal:)
Kan niet anders zeggen dan dat Bailey het top doet, wij hebben het er denk ik meer moeite mee dan hij.
Vanmiddag zijn we even bij onze eigen da geweest met hem omdat hij wat vocht heeft, we hebben plaspillen gekregen om dit af te voeren.
Gisteren ging hij plassen in de tuin tilt zijn poot zo abrupt op dat hij bijna omvalt schiet op hem af en hij piest zo over me hand heen en staat me aan te kijken van wat doe jij nou:)
Het is alleen heel moeilijk om hem rustig te houden....
Vanmiddag lag hij lekker te zonne in de tuin met Safri en willen met zijn 2tjes de tuin door rennen kon hem nog net bij zijn nekvel pakken waarbij ik languit op het gras viel, lig ik dan met me 2 mannen boven me die me helemaal aflikken haha kon geen kant op door het lachen en huilen tegelijk. Dit deed mij namelijk beseffen dat Bailey ondanks alles niets veranderd is en dat dit het dus was waar ik oa het bangst voor geweest ben, dat mijn mannen niet meer met elkaar overweg zouden kunnen.
Kan niet anders zeggen dan dat Bailey het top doet, wij hebben het er denk ik meer moeite mee dan hij.
Vanmiddag zijn we even bij onze eigen da geweest met hem omdat hij wat vocht heeft, we hebben plaspillen gekregen om dit af te voeren.
Gisteren ging hij plassen in de tuin tilt zijn poot zo abrupt op dat hij bijna omvalt schiet op hem af en hij piest zo over me hand heen en staat me aan te kijken van wat doe jij nou:)
Het is alleen heel moeilijk om hem rustig te houden....
Vanmiddag lag hij lekker te zonne in de tuin met Safri en willen met zijn 2tjes de tuin door rennen kon hem nog net bij zijn nekvel pakken waarbij ik languit op het gras viel, lig ik dan met me 2 mannen boven me die me helemaal aflikken haha kon geen kant op door het lachen en huilen tegelijk. Dit deed mij namelijk beseffen dat Bailey ondanks alles niets veranderd is en dat dit het dus was waar ik oa het bangst voor geweest ben, dat mijn mannen niet meer met elkaar overweg zouden kunnen.
dikke
voor bailey 
-
Do
pfffff heftig....maar dapper
heel veel sterkte met het revalideren
heel veel sterkte met het revalideren
- the parsons
- 1-ster

zo........dat is me een verhaal zeg!!!!
gelukkig kunnen ze samen nog steeds door 1 deur alsof er niets gebeurd is,
en gaat het geluk jullie weer toe lachen.
gelukkig kunnen ze samen nog steeds door 1 deur alsof er niets gebeurd is,
en gaat het geluk jullie weer toe lachen.
-
ziggyguapa
- 2-sterren

Ja de mensen hebben er meestal veel meer moeite mee dan de honden! 
Nog veel beterschap en een lang en gezond en vrolijk leven voor je beste vriend!

Nog veel beterschap en een lang en gezond en vrolijk leven voor je beste vriend!
-
**Jolanda**
- 5-sterren

Hahaha jij blunders aan het maken en hij doet gewoon zijn ding wat dan goed gaat

Fijn dat ie lekker zichzelf is gebleven!
Fijn dat ie lekker zichzelf is gebleven!
-
annielaumen
- 5-sterren

Hoop dat hij nog een mooie extra tijd krijgt