Misschien beter overstappen op brokken?
Moderator: Lizzy
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Misschien beter overstappen op brokken?
Ik lees trouwens net dat je ook garnalen kunt voeren. Die moeten bij jou in de buurt ook wel betaalbaar te krijgen zijn? Is wel niet veel bot, maar in ieder geval weer een beetje afwisseling!
Garnalen heb ik weleens geprobeerd maar laten ze liggen, ook tot 4x zo duur als makreel of tonijn welke respectievelijk maar 1 of 2 euro de kilo kosten. Gister ingevroren konijn bij de Makro gekocht, het rook echt vies en vanmorgen kots op de vloer. Mijn gerookte zalm van daar was ook echt te smerig dus dat doe ik nooit meer. Zou het crimineel willen noemen.
Organen kan ik krijgen maar blijven ook altijd liggen, ga vandaag eens proberen die halfgaar te bakken, wellicht dat ze er dan wel op af komen.
Organen kan ik krijgen maar blijven ook altijd liggen, ga vandaag eens proberen die halfgaar te bakken, wellicht dat ze er dan wel op af komen.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Bleh, klinkt niet fijn! Jammer dat je er niet op kunt vertrouwen dat ingevroren waren van goede kwaliteit zijn.
Maar probeer inderdaad of je met trucjes toch dat orgaan naar binnen gewurgd krijgt, want dat zou echt heel goed zijn. Succes!
Maar probeer inderdaad of je met trucjes toch dat orgaan naar binnen gewurgd krijgt, want dat zou echt heel goed zijn. Succes!
Je kan wel inkopen doen bij de Makro?paul36 schreef: Gister ingevroren konijn bij de Makro gekocht
Hebben ze daar niet meer spullen die je voor het barfen kunt gebruiken?
Volgens mij betaal je in Thailand echt de hoofdprijs -niet te vergelijken met onze prijzen-, dat moet ook maar kunnen..judith vd schreef: Je kan wel inkopen doen bij de Makro?
Hebben ze daar niet meer spullen die je voor het barfen kunt gebruiken?
Van Exect [Henk] in Thailand lees je soms bedragen.. daar wordt je stil van!
@Paul soms vinden ze orgaan wat even gebakken is wel eetbaar, je zou t dan van redelijk gaar langzaam naar dichtgeschroeid en uiteindelijk rauw kunnen proberen