Lotgering voor de kat

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Re: Lotgering voor de kat

Cizsel
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Cizsel »

Jij hebt ook wel een punt, en nee, ik weet die percentages helaas niet. Hij was wat onsamenhangend, maar dat was gewoon überhaupt hoe hij sprak.

Ik combineer dan ook met de positieve ervaringen die ik al had, en ik weet ook niet of ik het als hoofdvoer zal geven.
kattenbella
2-sterren
2-sterren

Bericht door kattenbella »

Ik heb ze maandag ook gebeld en veel vragen gesteld. We hadden best een lang gesprek. ik had het idee dat ze wel wisten waar ze mee bezig waren. De samenstelling moest voldoen aan een hele prooi van een kat, ook met botten en haar.
Ik heb een paar kratten besteld en geef het samen met CB. Ik durf niet helemaal over te gaan, omdat het nog zo nieuw is. ik kijk hoe de katten het vinden.
hedwig
1-ster
1-ster

Bericht door hedwig »

Mijn katten krijgen zeer regelmatig Lotgering. Het is een van de weinige kvv's die ze alledrie lusten. ik vind het wel goed ruiken en ook de substantie is prettig. Ze eten trouwens ook de het totaalvoer voor de hond van Lotg. (zonder pens!) Verder krijgen ze barf, vlees en orgaan en botmix van Herby. Ik voer ze nu 2 jaar rauw en let niet meer zo op de percentages. Veel afwisseling, dan kan het niet echt fout gaan.
kattenbella
2-sterren
2-sterren

Vanavond krijgen ze hun eerste kilo. Ze krigen er hier ook kippennekken, vleugels, maagjes en kuikens bij. Het is wel veel kip, wat raden jullie aan erbij te geven wat te doen is voor een grote groep (26 katten)
Het is een kilo naast de vijf kilo CB.
flin
5-sterren
5-sterren

Bericht door flin »

kattenbella schreef: Vanavond krijgen ze hun eerste kilo. Ze krigen er hier ook kippennekken, vleugels, maagjes en kuikens bij. Het is wel veel kip, wat raden jullie aan erbij te geven wat te doen is voor een grote groep (26 katten)
Het is een kilo naast de vijf kilo CB.
'k denk dat je vooral prijstechnisch bedoeld?

konijnekoppies, of heel knijn, kan leuk zijn?
kattenbella
2-sterren
2-sterren

Niet alleen prijstechnisch, is mooi meegenomen, maar ook variatie.
Hoe kom ik aan konijn?
hedwig
1-ster
1-ster

Bericht door hedwig »

Kijk eens bij www.herby.com
kattenbella
2-sterren
2-sterren

Bedankt! Zal ik even doen. Het vlees van Lotgering ging er prima in trouwens. Ze waren zelfs aan het grommen!
hedwig
1-ster
1-ster

Bericht door hedwig »

sorry, het is www.herbyvers.com
Limpy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Limpy »

Bij Herby of richard zijn de konijnenkoppen niet duur en de combi schedels (=bot) en kopvlees is voor veel dieren lekker (mijn katsels zijn dol op o.a. eendenkoppen, zijn € 1,25 per kg bij Lupa en dan heb je er ± 8 in een kilo en hier kregen 4 katten 1 kop per maaltijd)

Herby/richard doet helaas als ze niet genoeg konijnenkoppen hebben in een kg andere konijnenonderdelen erbij om tot de kg te komen... tenminste dat heb ik eens gehad (ik klaag niet over ze want tot nu toe prima vlees van ze gehad maar als ik koppen bestel wil ik ook koppen omdat dat het enige is wat mijn katten blieven van een konijn)

Bij Lupa zijn de konijnenkoppen volgens mij ook niet zo duur dus wellicht eens bij hen kijken?

Plaats reactie