welk bot is wel of juist niet goed?
Moderator: Lizzy
-
BubbaBling
- 5-sterren

Re: welk bot is wel of juist niet goed?
Ik zou geen mergpijpen geven als ik jou was 
nee deze had ik wel maar gaan er maar uit...vervang ze maar snel door een ander zachtere lekkernij
Eerst iedereen een fijne zaterdag gewenst!
eerst alle groentes malen, in porties verdelen enz, en dan als het op het menu stond de verschillende vitamines in de vijzel fijnmalen en olie toevoegen, een heel gedoe dus 
Heel veel gewone (uitgegroeide groentes zeg maar) zijn ook als spruitgroeten te kweken, b.v. broccoli, het is gewoon het begin van een plantje eigenlijk, en bevatten meer vitamine C (en misschien nog meer dat weet ik niet uit mijn hoofd)
Ik ga zeker de kiemen opzoeken in de topics, bedankt.
Nog een vraagje, wat geven jullie als "recreatiebotten", of is dat niet nodig als ze iedere dag kauwmateriaal (botten als eten) krijgen?
Groetjes,
Gerry
Dat was het ook, pffftO jeetje, dat lijkt me inderdaad een hele onderneming...
Spruitgroenten doe ik niet wel alfalfa, broccoli, rode klaver etc.
Als je bij de zoekfunctie kiemen intoetst vind je een heel aantal topics hierover.
Heel veel gewone (uitgegroeide groentes zeg maar) zijn ook als spruitgroeten te kweken, b.v. broccoli, het is gewoon het begin van een plantje eigenlijk, en bevatten meer vitamine C (en misschien nog meer dat weet ik niet uit mijn hoofd)
Ik ga zeker de kiemen opzoeken in de topics, bedankt.
Nog een vraagje, wat geven jullie als "recreatiebotten", of is dat niet nodig als ze iedere dag kauwmateriaal (botten als eten) krijgen?
Groetjes,
Gerry
Ik geef inderdaad om de reden die jij al noemt geen recreatiebotten. Hier is hun hele weekmenu al 1 groot recreatie-feest
.
- HannekeKjell
- 5-sterren

Kjell krijgt ook geen recreatiebotten.
-
dancingdaydream
- 4-sterren

hier ook geen recreatiebotten.. Wel dingen zoals pensstaafjes en bullepees