De bult op de poot van Enya is verwijderd.
Moderator: Lizzy
Re: De bult op de poot van Enya is verwijderd.
super zeg , fijn dat ze weer een beetje mee mag lopen 
Wat heerlijk dat het zo goed gaat met Enya!!
-
Antonia
- 5-sterren

Vandaag weer voor controle geweest. De operatiewond ziet er mooi rustig uit en begin nu droog te worden en de randen groeien langzaam maar zeker weer naar elkaar. De dierenarts was zeer te spreken over het resultaat en vol lof over de weerstand en de conditie van Enya :thumbsupup:.
De wond wordt nu behandeld met DCP poederspray met daar omheen een luchtig verband zodat het verder kan drogen en er een korst opkomt. Vanaf volgende week mag ze, als ik met haar ga wandelen, het verband er af. Om te voorkomen dat ze er aan gaat likken moet ze dan op de momenten dat ik haar niet in de gaten kan houden wel een verbandje om haar poot. Doordat het goed aan het genezen is gaat het een beetje jeuken.
De wond wordt nu behandeld met DCP poederspray met daar omheen een luchtig verband zodat het verder kan drogen en er een korst opkomt. Vanaf volgende week mag ze, als ik met haar ga wandelen, het verband er af. Om te voorkomen dat ze er aan gaat likken moet ze dan op de momenten dat ik haar niet in de gaten kan houden wel een verbandje om haar poot. Doordat het goed aan het genezen is gaat het een beetje jeuken.
Laatst gewijzigd door Antonia op ma 11 okt 2010, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat fijn dat het zo voorspoedig geneest!
Goed zeg, dat ze zo goed gaat! Wat is DCP poederspray?Antonia schreef: Vandaag weer voor controle geweest. De operatiewond ziet er mooi rustig uit en begin nu droog te worden en de randen groeien langzaam maar zeker weer naar elkaar. De dierenarts was zeer te spreken over het resultaat en vol lof over de weerstand en de conditie van Enya :thumbsupup:.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Wat fijn dat het herstel zo goed gaat!!
Voorzichtig
op het pootje
Voorzichtig
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
fijn dat het zo goed gaat!!!
-
Antonia
- 5-sterren

DCP Spray is een poederspray die de wond droog maakt, desinfecteert en de spanning van de huid vermindert. De spray bevat zinkoxide, calciumstearaat, oregano olie, kamille olie, arnica olie, tea tree olie en goudsbloem olie en door die samenstelling verlicht de spray de jeuk en de neiging tot krabben of likken aan de wond.Lizzy schreef: Wat is DCP poederspray?
De samenstelling en de verpakkingsvorm is wat anders, maar ik denk dat je de werking een beetje kunt vergelijken met Dutimon poeder.
DCP Spray komt van dezelfde leverancier als Dermiel honing wondzalf en Dermiel honing wondspray. Het wordt ingezet in de laatste fase van de behandeling van (operatieve) wonden om het drogen van de wond en korstverming te stimuleren.
Laatst gewijzigd door Antonia op di 12 okt 2010, 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat klinkt goed! Hoe kom je eraan?Antonia schreef: DCP Spray is een poederspray die de wond droog maakt, desinfecteert en de spanning van de huid vermindert. De spray bevat zinkoxide, calciumstearaat, oregano olie, kamille olie, arnica olie, tea tree olie en goudsbloem olie en door die samenstelling verlicht de spray de jeuk en de neiging tot krabben of likken aan de wond.
De samenstelling en de verpakkingsvorm is wat anders, maar ik denk dat je de werking een beetje kunt vergelijken met Dutimon poeder.
DCP Spray komt van dezelfde leverancier als Dermiel honing wondzalf en Dermiel honing wondspray. Het wordt ingezet in de laatste fase van de behandeling (operatieve) wonden om het drogen van de wond en korstverming te stimuleren.
-
Antonia
- 5-sterren

Gisteren meegekregen van de dierenarts die Enya heeft geopereerd, Paul Groenestein van dierenkliniek de Waterpoort in Sneek.Lizzy schreef: Dat klinkt goed! Hoe kom je eraan?
- Charlie Angel
- Moderator
Wat fijn te lezen dat het herstel goed gaat. 
Wat fijn dat haar poot goed geneest!
die heeft didot ook gehad, super spulAntonia schreef: DCP Spray is een poederspray die de wond droog maakt, desinfecteert en de spanning van de huid vermindert. De spray bevat zinkoxide, calciumstearaat, oregano olie, kamille olie, arnica olie, tea tree olie en goudsbloem olie en door die samenstelling verlicht de spray de jeuk en de neiging tot krabben of likken aan de wond.
DCP Spray komt van dezelfde leverancier als Dermiel honing wondzalf en Dermiel honing wondspray. Het wordt ingezet in de laatste fase van de behandeling (operatieve) wonden om het drogen van de wond en korstverming te stimuleren.
fijn dat het zo goed gaat. geef haar maar een lekkere knuffel en Socke ook
-
Antonia
- 5-sterren

Je krijgt een dikke lebber terug van allebeipallas schreef: die heeft didot ook gehad, super spul
fijn dat het zo goed gaat. geef haar maar een lekkere knuffel en Socke ook![]()