ontevreden over service lupa.
Moderator: Lizzy
Re: ontevreden over service lupa.
Ik ben ook heel tevreden over Lupa!
Ik zeg wel meestal op voorhad dat als er iets niet is ik dit vervangen wil door vb eend en niet door vb geit (ik zeg maar iets) en dan ik geen rundernier wil maar wel konijnennierjtes of zo.
Ik heb 1 keer gehad dat de kippennekken stonken, maar vlak er voor had ze me al gebeld dat ze er zelf ontdooid had en er geen vertrouwen in had dus of ik ze wilde weggoien en ik kreeg de volgende bestelling gratis nieuwe.
Ik heb er ook eentje met een allergie (voor rund) en dat weet ze, dus als er toch iets niet in voorraad is dan mailt ze me wat ik in de plaats wil.
Nu had ik laatste keer samen met nog iemand op 2 plaatsen besteld en beiden waren erg laat, blijkbaar problemen met de leveranciers, kan gebeuren.
Ik bestel er wel al vrij lang en vrij veel, dan bouw je ook ene betere klantrelatie op en kan je al wat meer vragen, misschien scheelt dat ook wel.
Ik zeg wel meestal op voorhad dat als er iets niet is ik dit vervangen wil door vb eend en niet door vb geit (ik zeg maar iets) en dan ik geen rundernier wil maar wel konijnennierjtes of zo.
Ik heb 1 keer gehad dat de kippennekken stonken, maar vlak er voor had ze me al gebeld dat ze er zelf ontdooid had en er geen vertrouwen in had dus of ik ze wilde weggoien en ik kreeg de volgende bestelling gratis nieuwe.
Ik heb er ook eentje met een allergie (voor rund) en dat weet ze, dus als er toch iets niet in voorraad is dan mailt ze me wat ik in de plaats wil.
Nu had ik laatste keer samen met nog iemand op 2 plaatsen besteld en beiden waren erg laat, blijkbaar problemen met de leveranciers, kan gebeuren.
Ik bestel er wel al vrij lang en vrij veel, dan bouw je ook ene betere klantrelatie op en kan je al wat meer vragen, misschien scheelt dat ook wel.
-
Bowdi
Heel herkenbaar. Dit is ook een van de redenen dat ik niet meer zo vaak bij Lupa bestel.
Ook al bestel je twee maanden van tevoren. Dan krijg je nog een of twee dagen voor de levering te horen dat er iets niet is. Ik snap best dat dit een keer voor kan komen, maar bij elke bestelling die ik heb gedaan waren er een aantal dingen niet aanwezig.
Nu haal ik ook zoveel mogelijk op andere plaatsen.
Ook al bestel je twee maanden van tevoren. Dan krijg je nog een of twee dagen voor de levering te horen dat er iets niet is. Ik snap best dat dit een keer voor kan komen, maar bij elke bestelling die ik heb gedaan waren er een aantal dingen niet aanwezig.
Nu haal ik ook zoveel mogelijk op andere plaatsen.
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
iedere leverancier zal wel eens iets leveren die je niet heb besteld of juist niet leveren en vergeten te melden en of ... vul maar in. Ik vindt wel dat het met de leverancier besproken moet worden, er zijn genoeg alternatieve leveranciers in de vraag en aanbod afdeling, lijk mij dan ook niet helemaal handig om hier een topic aan te wijden, bespreek het met de leverancier zelf zou ik zeggen
of zoek bij vraag en aanbod een ander 
-
Esther11
- 4-sterren

- Contacteer:
Hier alleen maar goede ervaringen met Lupa en slechte met Herby.
- choopy
- 5-sterren

- Contacteer:
Hier heel tevreden over Lupa.
Als ik op tijd ben met bestellen (min 2 weken van te voren), dan is meestal alles er wel.
Is er iets niet, dan krijg ik meestal op tijd een mailtje of telefoontje. Zelfs via sms wordt heel wat geregeld.
En het zijn hier geen kleine bestellingen, meestal tussen de 600-1000 euro!!!
Komt best wel eens voor dat er iets niet is op het laatste moment, maar op zo'n mega bestelling vind ik dat niet gek. Tis ff jammer, maar het zij zo. Ik vind het al super dat ze voor ons stuitervroeg hun bed uitgaan om voor de files hier te zien (7 uur in Dronten, is kwart over 5 weg). En dat zo'n 6 a 7 keer per jaar.
Oftewel, ik heb totaal geen klagen..
Als ik op tijd ben met bestellen (min 2 weken van te voren), dan is meestal alles er wel.
Is er iets niet, dan krijg ik meestal op tijd een mailtje of telefoontje. Zelfs via sms wordt heel wat geregeld.
En het zijn hier geen kleine bestellingen, meestal tussen de 600-1000 euro!!!
Komt best wel eens voor dat er iets niet is op het laatste moment, maar op zo'n mega bestelling vind ik dat niet gek. Tis ff jammer, maar het zij zo. Ik vind het al super dat ze voor ons stuitervroeg hun bed uitgaan om voor de files hier te zien (7 uur in Dronten, is kwart over 5 weg). En dat zo'n 6 a 7 keer per jaar.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik herken het wel. Bij mijn bestellingen zijn er ook altijd dingen niet op voorraad. Meestal regelen we dan samen andere dingen. Lupa zit hier om de hoek dus ik haal het altijd af. Ik ben heel tevreden over lupa, qua kwaliteit en klachtenafhandeling. Dat er dan dingen niet op voorraad zijn neem ik er gewoon bij. Bij onze lidl hebben ze ook vaak dingen niet dat accepteer ik ook.
als je konijnenhart/long nodig hebt, daar kan ik je aan helpensaskia25 schreef: lupa weet dat mijn hond een allergie heeft en ik heb het laatst ook in de bestellingsmail vermeld dat ik aan een streng dieet vastzit. Als eropeens een paar kilo kilo konijnen hart/long niet geleverd wordt zit ik met een "gat" in mijn dieet voor die maand.
Hopelijk gaat het de volgende bestelling beter want uit jullie reacties merk ik wel dat het niet vaak voorkomt.![]()
Event. ook wat konijnekopjes
Roept U maar
Jij had nog long liggen he?
of was dat iemand anders?
-
Irish
- 5-sterren

- Contacteer:
Vandaar dat ik soms op achtelijk vroege tijden mail van haar hebchoopy schreef: Komt best wel eens voor dat er iets niet is op het laatste moment, maar op zo'n mega bestelling vind ik dat niet gek. Tis ff jammer, maar het zij zo. Ik vind het al super dat ze voor ons stuitervroeg hun bed uitgaan om voor de files hier te zien (7 uur in Dronten, is kwart over 5 weg). En dat zo'n 6 a 7 keer per jaar.
-
Benjy en Misty
- 5-sterren

- Contacteer:
Over Lupa heb ik nog weinig te klagen gehad. Ik heb een keer een mega gore pens gehad met echt kilo's aan kiezels enz erin. Ook heel veel vet en stinken deed die pens veel meer dan de andere 2 pensen die ik daar ook besteld had. Ik heb dit toen aangegeven en kreeg de volgende keer gratis een nieuwe. Moest dit wel even melden bij de nieuwe bestelling natuurlijk.
Bij Herby hier ook slechte ervaring;
Kleine runderstrotten
Dingen omruilen of niet leveren
Mager bevleesde karkassen
Dingen wel betalen maar niet ontvangen en geld terug zien gaat zeer moeizaam
Kleine kilo's maar wel kilo's betalen
Wel vind ik dat Herby een leuk assortiment aan wild heeft. De bloederige haaskarkas waren ze dol op en ganskarkas eveneens. Nu had ik voor de gans iemand anders gevonden maar dit bleek uiteindelijk ook niet top...
Dit vind ik echt een nadeel bij Lupa dat ze dit niet hebben maar wie weet in de toekomst... 
Overigens vind ik dat je best ervaringen mag uitwisselen over een leverancier. Niks mis mee. Misschien heb je net een paar keer pech gehad met een bestelling en alleen zo kom je er achter hoe anderen het ervaren.
Kleine runderstrotten
Wel vind ik dat Herby een leuk assortiment aan wild heeft. De bloederige haaskarkas waren ze dol op en ganskarkas eveneens. Nu had ik voor de gans iemand anders gevonden maar dit bleek uiteindelijk ook niet top...
Overigens vind ik dat je best ervaringen mag uitwisselen over een leverancier. Niks mis mee. Misschien heb je net een paar keer pech gehad met een bestelling en alleen zo kom je er achter hoe anderen het ervaren.
-
BubbaBling
- 5-sterren

Ik krijg snel mijn eerste bestelling van Lupa, dus kan nog niks zeggen.
Wel kon ik 2 dagen later nog wat toevoegen wat ik vergeten had, dat was geen probleem.
Wel kon ik 2 dagen later nog wat toevoegen wat ik vergeten had, dat was geen probleem.
Je moet bij je bestelling er bij zetten dat je geen vervanging wil anders krijg je bijvoorbeeld gemalen pens in plaats van lappen.
als je konijnenhart/long nodig hebt, daar kan ik je aan helpen

Roept U maar
[/quote]
Ja dat klopt, ik heb nog runderlong liggen. 3 kilo. Je hebt PM
Roept U maar
[/quote]
Ja dat klopt, ik heb nog runderlong liggen. 3 kilo. Je hebt PM
uit dit topic wordt wel het een en ander duidelijk:
op tijd bestellen
duidelijk zijn in de bestellingsmail
daarna nog duidelijker zijn in de bestellingsmail
laten weten als je ontevreden bent over de bestelling en een oplossing zoeken
en.... elke leverancier heeft wel eens wat niet op voorraad
en.... jolanda zit heeeeel vroeg bij de computer
en crost heel Nederland door om al onze hondjes etc van bloederige karkassen te voorzien 
op tijd bestellen
duidelijk zijn in de bestellingsmail
daarna nog duidelijker zijn in de bestellingsmail
laten weten als je ontevreden bent over de bestelling en een oplossing zoeken
en.... elke leverancier heeft wel eens wat niet op voorraad
en.... jolanda zit heeeeel vroeg bij de computer
Bloederige haaskarkas ( lees bout ) kan je ook per 3 kilo bij Lupa bestellen.Benjy en Misty schreef: Over Lupa heb ik nog weinig te klagen gehad. Ik heb een keer een mega gore pens gehad met echt kilo's aan kiezels enz erin. Ook heel veel vet en stinken deed die pens veel meer dan de andere 2 pensen die ik daar ook besteld had. Ik heb dit toen aangegeven en kreeg de volgende keer gratis een nieuwe. Moest dit wel even melden bij de nieuwe bestelling natuurlijk.
Kleine runderstrotten
Wel vind ik dat Herby een leuk assortiment aan wild heeft. De bloederige haaskarkas waren ze dol op en ganskarkas eveneens. Nu had ik voor de gans iemand anders gevonden maar dit bleek uiteindelijk ook niet top...Dit vind ik echt een nadeel bij Lupa dat ze dit niet hebben maar wie weet in de toekomst...
Die komen denk ik van Kiezebrink.
-
Benjy en Misty
- 5-sterren

- Contacteer:
Kan het niet vinden...ulla schreef: Bloederige haaskarkas ( lees bout ) kan je ook per 3 kilo bij Lupa bestellen.
Die komen denk ik van Kiezebrink.![]()