tussendoortjes

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: tussendoortjes

pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

De snoepjes zijn hier voor de training, de pensrepen gaan als snackje. Na het wandelen 's avonds hebben ze daar recht op (vinden ze zelf  :biggrin2:).
Too
5-sterren
5-sterren

Bericht door Too »

pike schreef: De snoepjes zijn hier voor de training, de pensrepen gaan als snackje. Na het wandelen 's avonds hebben ze daar recht op (vinden ze zelf  :biggrin2:).

;D ;D in den beginne waren de dames nog onbesuisde kleuters die aan nachtelijk spoken deden...
toen sliepen ze in de keuken om de mens en haar buren nachtrust te gunnen  -lokken gebeurde met een hapje/brokje :-[-  sindsdien is rond bedtijd "poesjes!" fluisteren  genoeg om ze 'aan de voet' te krijgen... ze vinden nog steeds dat bedtijd gelijk staat aan snacktijd.
Eigenlijk is "poesjes" de garantie om ze beide in de keuken te krijgen  :D
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

zelfgedroogde stukjes vlees :) en soms van die minidingetjes van de DSZ  :-X
Jasmin
3-sterren
3-sterren

Bericht door Jasmin »

Heb (nog) geen droogmachine, maar heb sinds vandaag de gedroogde kip van de C1000 in huis. Ongeloofelijk, Jasmin is er helemaal verslingerd aan!  :P

Manlief snapt dat Barfen nog niet zo en heeft pas weer een doos Bonzo kluiven gekocht. Kijk je op de ingrediënten, zie je als eerste: GRANEN. Grrrrrr  >:( wat moet je nou met zo'n stoorzender......
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Jasmin schreef: Heb (nog) geen droogmachine, maar heb sinds vandaag de gedroogde kip van de C1000 in huis. Ongeloofelijk, Jasmin is er helemaal verslingerd aan!  :P

Manlief snapt dat Barfen nog niet zo en heeft pas weer een doos Bonzo kluiven gekocht. Kijk je op de ingrediënten, zie je als eerste: GRANEN. Grrrrrr  >:( wat moet je nou met zo'n stoorzender......
Het hem zelf op laten knabbelen. :biggrin2:

Hier ook hoofdzakelijk gedroogde snackjes als beloning en ook wel stukjes rodiworst, dat is makkelijk en snel weg te kauwen met training.
Benjy en Misty
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Benjy en Misty »

Als beloningshapjes geef ik gedroogde long, kippenhartjes en maagjes, rundvlees en pangias

Als snack geef ik luchtpijpringen, bullepees, buffelhuid en oren. Wanneer ik eens een keer iets "ongezonds" krijg voor de honden dan geef ik dit ook gewoon maar wanneer ze er echt last van krijgen dan geef ik dat gewoon aan.
Jasmin
3-sterren
3-sterren

Bericht door Jasmin »

Jasmin schreef: Heb (nog) geen droogmachine, maar heb sinds vandaag de gedroogde kip van de C1000 in huis. Ongeloofelijk, Jasmin is er helemaal verslingerd aan!  :P
Euuuuhm, heb toch iets te veel gedroogde kip gegeven ineens. Mevrouwtje is er een beetje van aan de dunne geraakt. Raar eigenlijk, want er zitten geen toevoegingen in (heb het gecheckt). Maar ja, ze had het natuurlijk nog nooit gehad....

Plaats reactie