sascha,s blend en vitamine c....up-date DA
Moderator: Lizzy
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: sascha,s blend en vitamine c??
Het kan ook helpen om tijdelijk even wat corticosteroiden te geven, even een boost om alle ontsteking uit het gewricht te krijgen, daarna weer verder op een gewone pijnstiller.
-
senadance
- 5-sterren

- Contacteer:
hij heeft het heel lang goed gedaan op metacam...toen werd de toestand slechter en ben ik overgestapt op rymadil.Lizzy schreef: Ik wilde hetzelfde vragen!
Als het antwoord ja is Sena, denk ik dat je er echt heel goed aan doet om eerst Previcox te gaan proberen!!!
Welk glucosamine preparaat geef je?
previcox..is dat die tablet die voor 14 dagen werkt?/ en dan een per maand??/ weet het even niet meer als dat zo is heeft hij deze voor de goudaccupunctuur ook al geprobeerd met minimale werking.
de glucosamine complex van de groene os.
dan mischien toch maar voor de corticosteroiden gaan?/
slik...morgen maar weer naar de DA dan..
Laatst gewijzigd door senadance op ma 04 okt 2010, 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Triest
, ik hoop echt voor jullie beiden dat er nog een goede oplossing is.
Ik heb pas geleden kennis gemaakt met een mechels teefje, zij kreeg flinke pijnstillers voor haar artrose.
De da heeft haar Primeval gelatinaat voorgeschreven en na dit een tijdje gebruikt te hebben kon zij van de pijnstillers af.
Ze rende ook weer volgens de eigenaresse en ik heb bij het lopen van haar in huis geen mankheid gezien.
Misschien heb je iets aan dit verhaal, verder wil ik jullie heel veel sterkte wensen, echt een ellendige situatie dit
Ik heb pas geleden kennis gemaakt met een mechels teefje, zij kreeg flinke pijnstillers voor haar artrose.
De da heeft haar Primeval gelatinaat voorgeschreven en na dit een tijdje gebruikt te hebben kon zij van de pijnstillers af.
Ze rende ook weer volgens de eigenaresse en ik heb bij het lopen van haar in huis geen mankheid gezien.
Misschien heb je iets aan dit verhaal, verder wil ik jullie heel veel sterkte wensen, echt een ellendige situatie dit
Ook een osteopaat hoort zich bij osteopathie te houden Met andere woorden Schoenmaker blijf bij je leest! gesenadance schreef: de osteophaat heeft Mozes sascha,s blend aanbevolen i.p,v. rymadyl of metacam.
Tja..ik wil het met alle liefde proberen ...ook een hoge dosering vitamnine C..hebben jullie hier enige ervaring mee???
Er zit meestal vit.C bij gluco's omdat dit de opname zou bevorderen?
Hoge doseringen vit. C zou ik niet zo maar geven het is niet een gevalletje baat het niet schaad het niet.
Heeft de osteopaat je ook verteld hoe je de vit. C moet geven? Ben bang van niet
Je doet het al neel goed met deze supplementensenadance schreef: hij krijgt rimadyl.... Glucosamine...groenmossel ( twee kapsules per dag)en visoilie
en de osteopaat is geweest en komt 19 oktober weer ..heb net ook nog synoquin besteld...ik weet het even niet meer![]()
![]()
![]()
.
tramadol eventueel????
Voor een gebruik als dit voorbeeld zijn cortico's terecht.*Dorothea* schreef: Het kan ook helpen om tijdelijk even wat corticosteroiden te geven, even een boost om alle ontsteking uit het gewricht te krijgen, daarna weer verder op een gewone pijnstiller.
-
senadance
- 5-sterren

- Contacteer:
ben zo blij met jullie adviesen....echt....ik ga een afspraak maken met de DA.
Vandaag een keer maar niet gaan zwemmen...moet toch even alles uittesten!!!
nogmaals.

het is echt ook zo rot omdat Klaus nog steeds niet thuis is ( nog ongeveer 10 dagen)
ik hou jullie op de hoogte!!!
Vandaag een keer maar niet gaan zwemmen...moet toch even alles uittesten!!!
nogmaals.
het is echt ook zo rot omdat Klaus nog steeds niet thuis is ( nog ongeveer 10 dagen)
ik hou jullie op de hoogte!!!
Nee, Previcox is wel een pil maar moet dagelijks toe worden gediend. Ik zou het als ik jou was proberen.senadance schreef: hij heeft het heel lang goed gedaan op metacam...toen werd de toestand slechter en ben ik overgestapt op rymadil.
previcox..is dat die tablet die voor 14 dagen werkt?/ en dan een per maand??/ weet het even niet meer als dat zo is heeft hij deze voor de goudaccupunctuur ook al geprobeerd met minimale werking.
de glucosamine complex van de groene os.
dan mischien toch maar voor de corticosteroiden gaan?/
slik...morgen maar weer naar de DA dan..![]()
![]()
![]()
En tja, ik vind de Groene Os echt een goed merk maar de glucosamine vind ik helemaal niks. Ik zou een ander merk proberen.
-
senadance
- 5-sterren

- Contacteer:
zal ik doen...ga het de DA voorleggen...andere glucosamine zal ik gaan bestellen...slik...heb net een grote pot gekocht !!!
-
Daphne&Jayden
- 4-sterren

Je hebt al allerlei adviezen gekregen, dus alleen over Sascha's Blend...
Ik heb dat ooit gebruikt voor Jayden, het is ontzettend duur en ruikt beslist niet lekker. Jayden wilde het ook niet eten en dat terwijl het een makkelijke eter is en van vis houdt. Daarbij zag ik geen vooruitgang of verbetering tijdens het gebruik.
Ik heb dat ooit gebruikt voor Jayden, het is ontzettend duur en ruikt beslist niet lekker. Jayden wilde het ook niet eten en dat terwijl het een makkelijke eter is en van vis houdt. Daarbij zag ik geen vooruitgang of verbetering tijdens het gebruik.
-
senadance
- 5-sterren

- Contacteer:
zucht..om 10 over twee naar de DA....
poot stijf houden wat betreft de dieetbrokken maar weer....
hoe denken jullie over anabolen?? begon de asistente meteen over.....hij heeft best nog goede spieren hoor door het zwemmen....
zucht...ik zie er zo tegen op

poot stijf houden wat betreft de dieetbrokken maar weer....
hoe denken jullie over anabolen?? begon de asistente meteen over.....hij heeft best nog goede spieren hoor door het zwemmen....
zucht...ik zie er zo tegen op
Anabolen helpen bij verzwakte spieren. Dat wil zeggen: soms. Maar niet bij gewrichtsproblemen. Dus ik denk dat je die assistente vooral moet laten kletsen.
-
senadance
- 5-sterren

- Contacteer:
ben bezig me goed voor te bereiden...geen anabolen...geen punctie in de bijna verdwenen vetbult...geen rontchenopnamen ( waarom ...de laatste zijn van maart dit jaar)
geen brokken...( wat voor dieetzoi dan ook)
geef meteen bericht hoe of wat hoor.
geen brokken...( wat voor dieetzoi dan ook)
geef meteen bericht hoe of wat hoor.
-
senadance
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: sascha,s blend en vitamine c....up-date DA
Mozes heeft een injectie gekregen met corticosteroiden.....dan vanaf zaterdag cortafen en als extra middel nog tramadol.( alleen als het nodig is)
de gewrichten waren niet gezwollen of toonden tekenen van acute ontstekingen maar de DA zei dat dat ook niet precies te voelen is.
De da was erg meegaand en aangezien ik ook meteen precies vertelde wat ik graag wilde was ik wel erg tevreden.
Even nog een vlaag van vraag of niet toch anabolien??? waarop ik zei ..nee...hij heeft genoeg spiermassa toch??
Moet ook even vertellen dat het lijkt of het sinds gisteren ietsepietsie beter gaat..
Ze stelde nog voor een fyshiotherapeut...ga er evenover denken ...de osteopaat komt al toch??
de gewrichten waren niet gezwollen of toonden tekenen van acute ontstekingen maar de DA zei dat dat ook niet precies te voelen is.
De da was erg meegaand en aangezien ik ook meteen precies vertelde wat ik graag wilde was ik wel erg tevreden.
Even nog een vlaag van vraag of niet toch anabolien??? waarop ik zei ..nee...hij heeft genoeg spiermassa toch??
Moet ook even vertellen dat het lijkt of het sinds gisteren ietsepietsie beter gaat..
Ze stelde nog voor een fyshiotherapeut...ga er evenover denken ...de osteopaat komt al toch??
Re: sascha,s blend en vitamine c....up-date DA
Hallo,ik heb mij pas aangemeld bij Barfplaats en wil reageren op dit bericht.
Wij hebben een bull mastiff met ernstige artrose en hebben alles geprobeerd.
Rymadil,precocox,voedingssupplementen,speciale brok rc ,niets hielp.
Wij geven nou KVV,Sasha's blend,duivelsklauw in combinatie met Boswellia.Duivelsklauw en Boswellia geven wij drie keer per dag
en het helpt.Het heeft even geduurd voordat wij hierop uit kwamen.Hij heeft ook trocoxil gehad en 1 maal per week een spuit
(vier weken achtereen)Zoals gezegd,niets hielp.Proberen is toch de enige kans en uiteidelijk is het ond gelukt.
Hij loopt beduidend beter en daar gaat het tenslotte om.Bij deze duivelsklauw en boswellia kun je niet overdoseren,en is homeopatisch.
Probeer het eens want onze bull heeft het in de voorpoten achterpoten rug kortom,overal.
Groetjes,Eri
Wij hebben een bull mastiff met ernstige artrose en hebben alles geprobeerd.
Rymadil,precocox,voedingssupplementen,speciale brok rc ,niets hielp.
Wij geven nou KVV,Sasha's blend,duivelsklauw in combinatie met Boswellia.Duivelsklauw en Boswellia geven wij drie keer per dag
en het helpt.Het heeft even geduurd voordat wij hierop uit kwamen.Hij heeft ook trocoxil gehad en 1 maal per week een spuit
(vier weken achtereen)Zoals gezegd,niets hielp.Proberen is toch de enige kans en uiteidelijk is het ond gelukt.
Hij loopt beduidend beter en daar gaat het tenslotte om.Bij deze duivelsklauw en boswellia kun je niet overdoseren,en is homeopatisch.
Probeer het eens want onze bull heeft het in de voorpoten achterpoten rug kortom,overal.
Groetjes,Eri