Welk vlees willen jullie?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Welke dier/vleesssoorten zouden jullie willen?

Kangaroevlees
42
13%
Antilopevlees
38
11%
Bisonvlees
50
15%
Struisvogelvlees
43
13%
Hazenvlees/schouders/bouten
39
12%
Wilde eend (panklaar)
18
5%
Hertvlees
49
15%
Hertorgaan
33
10%
Fazantkarkas/bouten
14
4%
Anders, namelijk;
6
2%

Totaal aantal stemmen: 332

Re: Welk vlees willen jullie?

*Marga*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Marga* »

Ik zou dan tot 2.50 per kilo gaan.
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

Ik heb aangevinkt: Kangoeroe, antilope, bizon, struisvogel en hert.
Prijs max 2,50 per kilo. Van ieder maximaal 10kg

Bizon wordt hier ook echt op aangevallen, zelfs m'n kat wil dan nog wel eens m'n vinger voor stuk bizon aanzien als ik het haar uit de hand voer  ;D
tess06
4-sterren
4-sterren

Bericht door tess06 »

ik heb antilope,kangoeroe,bizon en struisvogel aangevinkt.
ca 2,50 a 3 euro de kilo.
afhankelijk van wanneer het komt kan ik kijken hoeveel ik kwijt kan
ik denk rond de 20 a 30 kilo totaal
Laatst gewijzigd door tess06 op zo 24 okt 2010, 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Nou als bizon zo goed geaccepteerd wordt dan willen we dat graag proberen. Het lukt me niet mijn stem aan te passen.
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

hannabelgje schreef: Nou als bizon zo goed geaccepteerd wordt dan willen we dat graag proberen. Het lukt me niet mijn stem aan te passen.
Volgens mij moet je je stem dan eerst verwijderen via bekijk resultaten en dan kun je opnieuw stemmen
**Jolanda**
5-sterren
5-sterren

Bericht door **Jolanda** »

Oke...ik zit dus zelf met mijn limiet ergens tussen de 2,50 en 3euro...maar ik ga natuurlijk proberen om het goedkoper te krijgen :P
De prijzen van de kangaroe (is trouwens eigenlijk kangoeroe) en van de wilde eend zijn bij mij al bekend en ik kan al verklappen dat dat onder het max bedrag per kg zit :P :biggrin2:

Hanna, ik zie naast de lijst met stemmen een tekst staan 'verwijder stem', als je dat doet kun je je stem wissen en opnieuw stemmen. Dus als je dan eerder 2 producten aangevinkt had en je wilt er eigenlijk 3, moet je ze alle 3 opnieuw aanvinken en stemmen ;)
Anthraciet
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anthraciet »

Ik heb vrij veel soorten aangegeven, eigenlijk alleen eend, hertenorgaan en fazant niet.....

Bij mij ligt de grens normaal zo rond de 2,50/kg, maar als het mooi spul is wil ik ook wel tot 3,-/kg gaan...
En afhankelijk van de prijs zal het dan wat meer of wat minder zijn wat ik bestel, hangt ook van het tijdstip af (vlak voor of vlak na mijn salaris :-[ :biggrin2:). Maar gemiddeld genomen zou ik zo'n 10-15 kg per diersoort willen bestellen, met een max. van zo'n 60 kilo per keer.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

ok ik heb em aangepast, bedankt!
Limpy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Limpy »

Ow, als je in november alleen kangoeroe e.d. voor dat leuke prijsje hou ik me aanbevolen voor 5 kg hupser, of gaat het per 10 kg blokken?
Dan hoop ik dat iemand in a´dam met me wil delen (en anders kan ik de hond van mn broer wellicht wel blij maken)

Jolanda, gaat dat weer zo´n rondje NL worden met ook wat afleverpunten in de randstad?
(woon in a´dam en ben afhankelijk van OV, naar utrecht kan nog wel)
robbiekomvoor
5-sterren
5-sterren

Bericht door robbiekomvoor »

ik wil alleen spiervlees zonder bot,maakt me niet zoveel uit wat.
3 euro zou dan het maximum zijn,orgaan niet meer dan 2,50.
ik wil dan wel 10 kilo afnemen,orgaan 5 kilo ;)
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

Ik zou dan alleen spiervlees willen, max 3-3.50pkg ervan uitgaande dat het ook echt spiervlees is, als het snijsels zijn dan 2-2.50max pkg.
Gewoon per doos, ervan uitgaande dat een doos 10-15kg is. Voor mij (afhankelijk van ophaal plaats) zou het dan gaan om antiloop, bison, struis en haas.  En misschien een klein beetje kangoeroe.

Hert eventueel maar dat haal ik eigenlijk jaarlijks bij Branko en betaal daar 1,00pkg en voor ribben 1,50.
Laatst gewijzigd door Cindy de Wolf op zo 24 okt 2010, 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Tanja, waneer ik mijn katten Bizon of Kangaroe geef moet ik echt opletten voor mn vingers.. Ook als ik mn handen heb gewassen blijven ze het ruiken. Wild zijn ze hier helemaal gek op. Jol, je weet mijn prijzen. ;) Zo'n goed en mooi spiervlees als de kangaroe was krijgen we nooit weer, Al dat de bizon ook het einde is. En de lama ook.
Voor zulk vlees wil ik best meer uitgeven dan aan snijzels of pellures. Want dat vlees is gewoon 1ste klas kwaliteit!

Oh en wat ik wil?? Alles??
Ik ben verwend.. Ik wil supergraar herten ribben en hertenstrotten.. Maar laat je dat nu net niet hebben  ::) Herten pensen zou ik ook geweldig vinden.. Hihi.. Geintje. Je weet dat Kain alles eet en dat het me dus eigenlijk niet uitmaakt wat! Ik weet dat jij voor goed en goedkoop spul zorgt!
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Cindy de Wolf schreef: Ik zou dan alleen spiervlees willen, max 3-3.50pkg ervan uitgaande dat het ook echt spiervlees is, als het snijsels zijn dan 2-2.50max pkg.
Gewoon per doos, ervan uitgaande dat een doos 10-15kg is. Voor mij (afhankelijk van ophaal plaats) zou het dan gaan om antiloop, bison, struis en haas.  En misschien een klein beetje kangoeroe.

Hert eventueel maar dat haal ik eigenlijk jaarlijks bij Branko en betaal daar 1,00pkg en voor ribben 1,50.
Genoeg echt spiervlees?? (homp van 1,7 kg)

Afbeelding
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

Nadia schreef: Genoeg echt spiervlees?? (homp van 1,7 kg)

Afbeelding
waar is de bbq ;) ja hoor prima, is dat bizon?
Limpy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Limpy »

Als ik jullie zo hoor moeten mijn monsters ook maar aan de bizon  ;D  ;D  ;D
(ik ben vooral benieuwd of blixa het lust c.q. binnenhoudt daar zij geen koe verdraagt, vandaar mijn vraag eerder)

Plaats reactie