Kun je dat bij de dierenwinkel kopen of alleen bij de da? Is het in Heilo te koop?*Dorothea* schreef: ik kan wel een potje orozyme buccofresh voor je meenemen, dat is hetzelfde als plaque off.
tobben met tandsteen en tandvleesonsteking
Moderator: Lizzy
Re: tobben met tandsteen en tandvleesonsteking
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
van alle markten thuis, we nemen ook altijd bloed af op de parkeerplaats. :biggrin2:MarijeEnBoomer schreef: wow nog een dsz on tour![]()
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Ben benieuwd wat er bij de taart/ijswandeling gebeurd*Dorothea* schreef: van alle markten thuis, we nemen ook altijd bloed af op de parkeerplaats. :biggrin2:
welke van de 2 is beter?*Dorothea* schreef: ik kan wel een potje orozyme buccofresh voor je meenemen, dat is hetzelfde als plaque off.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Volgens mij zit er in allebei hetzelfde algje, geen ervaringen met plaque off dus ik kan je niet vertellen welke beter is.*Marga* schreef: welke van de 2 is beter?
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Dan gaan we titerenMarijeEnBoomer schreef: Ben benieuwd wat er bij de taart/ijswandeling gebeurd![]()
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

gezellig*Dorothea* schreef: Dan gaan we titeren![]()
Hoi,
Ik vraag me af of er nog vorderingen zijn met de plaqueoff's. Deze week heb ik bij de DA de Buccofresh van oryzime gehaald, ben dus pas sinds maandag bezig en kan er nu nog niets van zeggen.
Groet @annelieke
Ik vraag me af of er nog vorderingen zijn met de plaqueoff's. Deze week heb ik bij de DA de Buccofresh van oryzime gehaald, ben dus pas sinds maandag bezig en kan er nu nog niets van zeggen.
Groet @annelieke
Duur spul is dat trouwens. Ik kan er veel goedkoper aan komen.
Oh, en is het dan hetzelfde spul? Ik heb plaque off nooit gekocht omdat ik het idd heel duur vond. Fjurdy heeft ook behoorlijk last van tandsteen.
-
Janneke-Britt
- 1-ster

weet iemand of je het kunt gebruiken voor alle leeftijden want mijn jonge hond heeft enorm aanleg voor tandsteen