Honden ziek van smuldier!?
Moderator: eelke
Re: Honden ziek van smuldier!?
Morgen ga ik even naar de vrijdagmarkt daar staat een poelier
Bedankt voor de info. 
- Poedelpret
- 5-sterren

- Contacteer:
Oud topic maar ik wilde weten of je nog antwoord hebt gehad van smuldier.
Hier voer ik het al een paar maanden en tot vorige maand zonder problemen.
Nu zag ik wel dat er veel ijs op de verpakkingen zaten vanaf dat moment (niet goed vervoerd?!) EN
er zat soms teweinig in de bakjes / half erover heen, dubbele bakjes in elkaar, andere kleur en soms ook geur.
Het vervelende is dat ze hier niet tegen kip kunnen en bijna niks lekker vinden...
Carnibest zou ik bv graag geven maar er zit bijna overal kip door.
Duck liever niet ivm granen. (Vind ik de rijst in cb nog minder erg.)
De een stinkt al een hele poos met scheten laten en uit zn bek, boert ook veel maar eet eigenlijk altijd met smaak sinds dit merk, de genoemde issues zijn eigenlijk vorige maand begonnen en ik heb al bijna alles geprobeerd qua merken...
De ander heeft al een poosje dunnere ontlasting en veel drang, soms laatste beetje dun.
Sinds gisteren wilde ze er niet van eten en heeft flinke buikkrampen, piepen en onrustig...
Qua snacks geef ik alleen natuurlijk gedroogd van diverse soorten en merken maar ook heel beperkt want zelfs daar zijn ze van slag van. al duurt dat dan maar een dagje.
Hier voer ik het al een paar maanden en tot vorige maand zonder problemen.
Nu zag ik wel dat er veel ijs op de verpakkingen zaten vanaf dat moment (niet goed vervoerd?!) EN
er zat soms teweinig in de bakjes / half erover heen, dubbele bakjes in elkaar, andere kleur en soms ook geur.
Het vervelende is dat ze hier niet tegen kip kunnen en bijna niks lekker vinden...
Carnibest zou ik bv graag geven maar er zit bijna overal kip door.
Duck liever niet ivm granen. (Vind ik de rijst in cb nog minder erg.)
De een stinkt al een hele poos met scheten laten en uit zn bek, boert ook veel maar eet eigenlijk altijd met smaak sinds dit merk, de genoemde issues zijn eigenlijk vorige maand begonnen en ik heb al bijna alles geprobeerd qua merken...
De ander heeft al een poosje dunnere ontlasting en veel drang, soms laatste beetje dun.
Sinds gisteren wilde ze er niet van eten en heeft flinke buikkrampen, piepen en onrustig...
Qua snacks geef ik alleen natuurlijk gedroogd van diverse soorten en merken maar ook heel beperkt want zelfs daar zijn ze van slag van. al duurt dat dan maar een dagje.
Nee,ik heb geen reactie gekregen,ze krijgen ook geen smuldier meer.
Ik kan ze alles geven CB,energique,duck en heel soms krijgen ze ook es Rodi vinden ze heerlijk.
Ik kan ze alles geven CB,energique,duck en heel soms krijgen ze ook es Rodi vinden ze heerlijk.
nou heel toevallig zit ik ook met het probleem
die van mij hebben slechte ontlasting veel slijm erbij en veel boeren ??
en idd de bakje slecht verzorgd en ook het vlees eroverheen het ruikt anders
heeeeeel vreemd
van de pens compleet worden ze echt ziek diaree die geef ik niet meer
ga dalijk ff kijken voor iets anders want dit is het niet
die van mij hebben slechte ontlasting veel slijm erbij en veel boeren ??
en idd de bakje slecht verzorgd en ook het vlees eroverheen het ruikt anders
heeeeeel vreemd
van de pens compleet worden ze echt ziek diaree die geef ik niet meer
ga dalijk ff kijken voor iets anders want dit is het niet
- Poedelpret
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb een boze mail gestuurd met een vraag om een reactie, ik hoop dat ze nu wel reageren.
Ga lodgering proberen, er zit alleen niet iets in de regio maar vooruit ze moeten toch eten
.
Wil je hen ook mailen en de TS ook nogmaals aub, dan ga ik de druk opvoeren.
Vreemd: bij de AH waren ineens de schappen leeg gisteravond terwijl de zaterdag alles propvol met smuldier lag?! Nomaal ligt er zeker voldoende van de meeste smaken, soms is de rode (rund compleet) op maar verder niet.
Ga lodgering proberen, er zit alleen niet iets in de regio maar vooruit ze moeten toch eten
Wil je hen ook mailen en de TS ook nogmaals aub, dan ga ik de druk opvoeren.
Vreemd: bij de AH waren ineens de schappen leeg gisteravond terwijl de zaterdag alles propvol met smuldier lag?! Nomaal ligt er zeker voldoende van de meeste smaken, soms is de rode (rund compleet) op maar verder niet.
Ik ben benieuwd of je een reactie krijgt,ik had een beschaafd mailtje gestuurd waar ik de smuldier gekocht had,of er misschien iets
fout kon zijn gegaan met distributie of de koeling (zomer)of de samenstelling verandert was?
Ga geen mail meer sturen.
fout kon zijn gegaan met distributie of de koeling (zomer)of de samenstelling verandert was?
Ga geen mail meer sturen.
-
dancingdaydream
- 4-sterren

hier ook regelmatig de SD vlees en pens compleet,. van de supermarkt, maar geen problemen. Ze eet met smaak en is er niet ziek van. ook ontlasting is niet anders dan normaal