Vakantie oppas?
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Vakantie oppas?
Ik heb een vraag
Ik woon in Hoofddorp en geef mijn katten rauwe voeding.
Is er iemand die ook nog oppas zoekt voor hun katten in of in de buurt van Hoofddorp?
Misschien kunnen we dan ruilen?
Ik woon in Hoofddorp en geef mijn katten rauwe voeding.
Is er iemand die ook nog oppas zoekt voor hun katten in of in de buurt van Hoofddorp?
Misschien kunnen we dan ruilen?
Re: Vakantie oppas?
wat wil je dan ruilen? de katten, het voer, de oppas?
Op elkaars katten passen bij weekenden weg en vakanties.
In mijn buurtje ken ik alleen mensen die brokjes geven en niets hebben met het geven van rauwe voeding.
In mijn buurtje ken ik alleen mensen die brokjes geven en niets hebben met het geven van rauwe voeding.
maar ze hoeven het zelf niet op te eten, het is voor de katten.
-
Irish
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik pm je even, woon zelf ook in Hoofddorp.
[quote="koekje"]
[/quote]
Dat blijkt voor veel mensen niet veel uit te maken, maar ook die kan je trainen. Onze buurvrouw wilde het wel doen, kant en klare bakjes, hygienedoekjes, -smeersels, latex handschoenen ed voor haar klaar gelegd, 3dgn later kreeg ik een sms: "kuiken zonder handschoenen!!"
[/quote]
Dat blijkt voor veel mensen niet veel uit te maken, maar ook die kan je trainen. Onze buurvrouw wilde het wel doen, kant en klare bakjes, hygienedoekjes, -smeersels, latex handschoenen ed voor haar klaar gelegd, 3dgn later kreeg ik een sms: "kuiken zonder handschoenen!!"
[quote="Pammie"]
[/quote]
voor een paar daagjes zet ik ook afgesloten bakjes in de koelkast klaar, al wil buuf best een kippenvleugel in een bakje doen [haar tekst: je moet lekker zelf weten wat je aan je beesten geeft... doe ik ook!
]
Lange tijd is nog niet aan de orde geweest maar áls t al lastig zou zijn om ze barf te voeren dan gingen ze gewoon een paar weken aan de kvv : afgepaste porties in zakjes in de vries... niks moeilijks aan
[/quote]
Lange tijd is nog niet aan de orde geweest maar áls t al lastig zou zijn om ze barf te voeren dan gingen ze gewoon een paar weken aan de kvv : afgepaste porties in zakjes in de vries... niks moeilijks aan
We zijn tot nu toe 1 x een hele week weggeweest.
M'n oom en tante zijn hier de katten komen voeren, heb netjes porties in 1 la van de vriezer gedaan, stickertje erop voor welke dag het was. Allemaal prima.
Heb er alleen rekening mee gehouden dat mijn tante een ontzettende paardenliefhebber is, dus paardenvlees hebben ze die week niet gehad.
M'n oom en tante zijn hier de katten komen voeren, heb netjes porties in 1 la van de vriezer gedaan, stickertje erop voor welke dag het was. Allemaal prima.
Heb er alleen rekening mee gehouden dat mijn tante een ontzettende paardenliefhebber is, dus paardenvlees hebben ze die week niet gehad.
Mijn vaste oppas is ook fervente br*kkenvoerder dus ik zet altijd kvv klaar als zij komt voeren want onherkenbaar, dan krijgen ze maar een paar dagen geen kuikens, ratten en/of muizen want dat wil ik haar niet aandoen.
Mn buuf vindt prooidieren ook eng maar zou in geval van nood ook wel kvv voeren.
Mn buuf vindt prooidieren ook eng maar zou in geval van nood ook wel kvv voeren.