ontevreden over service lupa.

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: ontevreden over service lupa.

choopy
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door choopy »

2 weken geleden een bestelling de deur uitgedaan bij Lupa.
Gezamelijke bestelling van bijna 800 euro!!
Vrijdag bericht gekregen dat konijnenruggen er niet waren, maar wel konijnkarkas zonder kop
En inderdaad de paardenvleessnippers, maar wel eventueel snijling of gemalen.
Ik vind het dus goede alternatieven voor wat er besteld is. Wel mn medebestellers ingelicht of ze dit wilden en de aanpassingen weer doorgemaild.
Daarop vandaag weer bericht gehad en ik weet dat ik vanavond weer een mailtje krijg met de totaalbestelling en de juiste bedragen.
Morgenochtend om 7 uur staan ze hier dan weer voor de deur.
Benjy en Misty
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Benjy en Misty »

Ik heb ook eens konijnenkarkas gehad van Lupa. Gelukkig maar 2 kilo van de 10 want ik was er niet weg van. Weinig bevleesd in tegenstelling tot de rugstukken. Voor mij dus geen konijnenkarkas meer.
Beppie1
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Beppie1 »

choopy schreef: 2 weken geleden een bestelling de deur uitgedaan bij Lupa.
Gezamelijke bestelling van bijna 800 euro!!
Vrijdag bericht gekregen dat konijnenruggen er niet waren, maar wel konijnkarkas zonder kop
En inderdaad de paardenvleessnippers, maar wel eventueel snijling of gemalen.
Ik vind het dus goede alternatieven voor wat er besteld is. Wel mn medebestellers ingelicht of ze dit wilden en de aanpassingen weer doorgemaild.
Daarop vandaag weer bericht gehad en ik weet dat ik vanavond weer een mailtje krijg met de totaalbestelling en de juiste bedragen.
Morgenochtend om 7 uur staan ze hier dan weer voor de deur.
Ik dus 'pas' rond 8 uur bij Choop...om een deel op te halen, en dat is de 1ste keer dat ik Lupa krijg. Ben benieuwd....
(Chantal: als het lukt ben ik er 'iets' eerder, ligt eraan hoe lekker mn bedje is,... manlief en ik hebben saampjes een vrije dag )
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Benjy en Misty schreef: Het gaat mij echt om de bloederige haaskarkas. Ik ga het bij de volgende bestelling gewoon eens vragen. Bedankt voor de tip!
Is hazenvoorbout zonder kop, bloederig.... en hoe!
Benjy en Misty
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Pauline schreef: Is hazenvoorbout zonder kop, bloederig.... en hoe!
Ik zie hazenvoorstuk zonder kop staan. 1 voor 2,- en 3 kilo voor 9,- Is dat wat je bedoelt?
ulla
5-sterren
5-sterren

Bericht door ulla »

Afbeelding

Dit is wat ik van Lupa heb, ook € 2,00 per stuk.
Oke is bevroren, maar ik zou Jolanda gewoon vragen wat ze heeft.
Dit is goed bevleesd,maar de halve hazen die veel verkooppunten per 3 kilo verkopen zijn ook heel goed bevleesd en iets bloederiger dan dit.
Benjy en Misty
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

ulla schreef: Afbeelding

Dit is wat ik van Lupa heb, ook € 2,00 per stuk.
Oke is bevroren, maar ik zou Jolanda gewoon vragen wat ze heeft.
Dit is goed bevleesd,maar de halve hazen die veel verkooppunten per 3 kilo verkopen zijn ook heel goed bevleesd en iets bloederiger dan dit.
De bloederige haaskarkas die ik heb van Richard is een rechthoekig blok maar ik zie er links op de foto wel vormen van terug. Ik ga bij de volgende bestelling gewoon even vragen inderdaad. Ik betaalde er bij Richard €2,- per kilo voor overigens maar dat was ook veel bloed. 
jelle01
1-ster
1-ster

Bericht door jelle01 »

Ik bestel nu al een tijdje bij Lupa en ondervind geen problemen.
Als er iets niet beschikbaar is, wordt er altijd gemaild en een vervanging voorgesteld.
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

Hier alleen maar positieve ervaringen met Lupa. Bestel er nu een maand of 4, best wel grote bestellingen >300-400 euro. Altijd net mail contact, ook als er iets niet is krijgen we dat vaak 2 dagen van tevoren te horen met netjes alternatieven erbij. Producten zijn heel net van kwaliteit dus van mijn kant uit alleen maar lof.
Limpy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Limpy »

Ik heb nu ook een paar keer meebesteld bij Lupa en ben ook uiterst tevreden over hen, ik geef aan wat ik als evt vervanging wil en krijg dat ook netjes.
Kwaliteit van het vlees is ook goed! Mijn katsels zijn er heeeeel blij mee en daarom ik ook!
HannekeKjell
5-sterren
5-sterren

Bericht door HannekeKjell »

Ik bestel nu bijna een jaar bij Lupa en ben altijd tevreden.
Er is pas 1x iets geleverd wat niet helemaal aan mijn verwachting voldeed en dat is prima door Jolanda opgelost!
gozer
1-ster
1-ster

Bericht door gozer »

Ook hier best tevreden over Lupa, je kunt met haar eigenlijk alles overleggen.
Gelukkig Dier ook geen problemen mee, alleen Herby doe ik nooit meer.
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Cindy de Wolf schreef: Hier alleen maar positieve ervaringen met Lupa. Bestel er nu een maand of 4, best wel grote bestellingen >300-400 euro. Altijd net mail contact, ook als er iets niet is krijgen we dat vaak 2 dagen van tevoren te horen met netjes alternatieven erbij. Producten zijn heel net van kwaliteit dus van mijn kant uit alleen maar lof.
Deze meebesteller is ook heel tevreden over de producten en de eventuele alternatieven!  :D
spickenstef
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door spickenstef »

zaterdag nog een bestelling bij Lupa opgehaald was mooi vlees weinig vet , kwartelkarkasjes waren heel mooi paardenvlees was ook heel mooi lamsnieren was heel mooi zonder vet lamslever was ook heel mooi runderlong ook heel mooi lamspensjes ook heel mooi paardentong ook heel mooi . dus geen klachten alleen maar een tevreden klant
Krullebol
4-sterren
4-sterren

Bericht door Krullebol »

Herby voor gemak? Haha, die is grappig!
Communicatie is ruk, over 'kwaliteit' kan je niet spreken, je krijgt niet wat je gevraagd hebt, spul is niet gestickerd, men komt niet op de tijd dat is afgesproken en pleurt alles in dozen waarbij je zelf je bestellingen bij elkaar moet zoeken.

Lupa was echt een openbaring. Bestel je 1 kilo en hebben ze maar 900 gram? Wordt dat verrekend. Bij meer uiteraard ook.
Producten niet? Overleg voor iets anders of soortgelijk. Duurder product [bijv. gemalen paard besteld maar je krijgt snippers] dan is dat voor haar rekening. Alles wordt keurig in aparte verpakkingen geleverd: voor elke persoon een doos. Erg fijn! Soms krijg je wat extra's om te proberen, ze komen op tijd, je kan vooruit betalen, communicatie verloopt vlot, ze leveren ook producten van andere leveranciers, ze komen met een koelauto en brengen het ook nog voor je naar binnen! Heerlijk :)
Groot nadeel: ze zijn aan de prijs [maar niet zo duur als Gelukkig Dier bijv.]

Plaats reactie