Manke poot wat te doen.
Moderator: Lizzy
Manke poot wat te doen.
Ik heb een andere auto nu 4 deurs had 2 deurs Deja kon daar altijd redelijk inkomen stoel kon naar voren en dan had ze een mooi platje om in te stappen.
Dat is nu anders met een 4 deurs zij is 13 jaar en heeft gewrichtsklachten komt niet zo hoog dat ik haar helpen kan ik zit momenteel te klungelen met mijn rug dus kon haar er slecht uit en in krijgen.
Zij bleef natuurlijk overal achter hangen en heeft haar poot behoorlijk bezeerd en loopt nu mank voor.
Wat kan ik haar het beste geven, en moet nu natuurlijk geen lange wandelingen maken. Graag een beetje advies.
Dat is nu anders met een 4 deurs zij is 13 jaar en heeft gewrichtsklachten komt niet zo hoog dat ik haar helpen kan ik zit momenteel te klungelen met mijn rug dus kon haar er slecht uit en in krijgen.
Zij bleef natuurlijk overal achter hangen en heeft haar poot behoorlijk bezeerd en loopt nu mank voor.
Wat kan ik haar het beste geven, en moet nu natuurlijk geen lange wandelingen maken. Graag een beetje advies.
Re: Manke poot wat te doen.
traumeel lijkt me het beste.
en als er een zwelling zit arnica.
sterkte ermee
en als er een zwelling zit arnica.
sterkte ermee
Ja, ik zou ook zeggen Traumeel.
En eventueel pijnstillers. Kan in natuurlijke vorm zoals Cox Compositum van de Groene Os. Kan natuurlijk ook in chemische vorm in de vorm van NSAID.
Dank jullie wel voor advies kan je traumeel bij de drogist krijgen.
Laat trouwens een plank maken om haar in de auto te krijgen het was zooooo zielig.
Laat trouwens een plank maken om haar in de auto te krijgen het was zooooo zielig.
Ik heb nog geen ervaring met traumeel moet ik tabletten geven en hoeveel?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
tabl en de gebruiksaanwijzing zit ingesloten..
3xdaags 1 tabl bij acuute klachten om het kwartier 1 tabl gedurende max 2 uur..
3xdaags 1 tabl bij acuute klachten om het kwartier 1 tabl gedurende max 2 uur..
Ik heb het bij een reformzaak moeten halen, ze vroegen aan mij als de hond er baat bij heeft laat het dan even weten dan kunnen wij er ook verder mee en misschien andere mensen mee helpen.
Er is ondertussen een loopplank voor Deja gemaakt ik hoop dat ze er op wil.
Er is ondertussen een loopplank voor Deja gemaakt ik hoop dat ze er op wil.