ontevreden over service lupa.
Moderator: Lizzy
Re: ontevreden over service lupa.
Ik denk dat er bij elke leverancier wel eens wat is.
Over Herby ben ik ook te spreken.
Toen Jopie nog leefde en alvleesklier nodig had kwam er met de bestelling maar de helft omdat er op dat moment niet genoeg was,maar 2 dagen erna bezorgde ze gewoon de rest van alvleesklier.
En dat noem ik ook service.
Over Herby ben ik ook te spreken.
Toen Jopie nog leefde en alvleesklier nodig had kwam er met de bestelling maar de helft omdat er op dat moment niet genoeg was,maar 2 dagen erna bezorgde ze gewoon de rest van alvleesklier.
En dat noem ik ook service.
ik denk dat je nog vele bladzijde door kunt gaan over goede of slechte ervaringen , dit kan altijd gebeuren.
in het geval Lupa kun je altijd even bellen als je niet tevreden bent , dan probeerd Jolanda altijd een goede oplossing aan te dragen .......
ik hoop dat de topicstarter dit ook gedaan heeft en dat alles opgelost is....
in het geval Lupa kun je altijd even bellen als je niet tevreden bent , dan probeerd Jolanda altijd een goede oplossing aan te dragen .......
ik hoop dat de topicstarter dit ook gedaan heeft en dat alles opgelost is....
-
Daphne&Jayden
- 4-sterren

Ik vind dat je gelijk hebt Laura. 
De titel lijkt op deze manier aan te geven dat Lupa/Jolanda niet deugt en dat is niet zo. Is ook geen goeie reclame voor haar, want vaak is mond tot mond reclame het beste of in dit geval, het slechtste wat je kunt hebben.
Ik heb zelf goeie ervaringen met haar en wanneer dat niet zou zijn, zou ik dat bij haar melden. Zij is zeker de beroerdste niet om daar iets aan te doen. Daarom vind ik het ook niet fair om er over uit de doeken te blijven doen (er is al meer dan genoeg over geschreven, ook met lof
), terwijl zij wel haar best doet. Zoals ergens, volgens mij in dit topic, staat geschreven, heeft ze de tent/leveringen alleen moeten (en misschien nog steeds wel) runnen.
Zoals er altijd gezegd wordt...bevalt het, vertel het anderen, bevalt het niet, vertel het ons. Ik denk dat hetzelfde voor Jolanda geldt.
De titel lijkt op deze manier aan te geven dat Lupa/Jolanda niet deugt en dat is niet zo. Is ook geen goeie reclame voor haar, want vaak is mond tot mond reclame het beste of in dit geval, het slechtste wat je kunt hebben.
Ik heb zelf goeie ervaringen met haar en wanneer dat niet zou zijn, zou ik dat bij haar melden. Zij is zeker de beroerdste niet om daar iets aan te doen. Daarom vind ik het ook niet fair om er over uit de doeken te blijven doen (er is al meer dan genoeg over geschreven, ook met lof
Zoals er altijd gezegd wordt...bevalt het, vertel het anderen, bevalt het niet, vertel het ons. Ik denk dat hetzelfde voor Jolanda geldt.
Ik vind Herby zo slecht nog niet... Ik haal om de week daar mijn bestelling af (ligt voor mij op route woon/werk) en het staat altijd keurig op tijd klaar....voordeel voor mij is geen verzendkosten en das mooi meegenomen.
Soms is iets niet helemaal een kilo, maar das ook wel eens zo aan de goede kant van de kilo!
Vlees is goede kwaliteit..soms een wat kaal karkas (haas) maar das niet onoverkomelijk. Meestal zijn paketten wel gelabeld, maar als dat niet zo is...je weet wat je besteld hebt, en het vlees is wel te herkennen aan kleur/geur/textuur..
Zoals al aangegeven is reeds heeft een ieder zo zijn eigen ervaringen, en overal zal wel een keer iets misgaan, ook bij de besten. 8)
Soms is iets niet helemaal een kilo, maar das ook wel eens zo aan de goede kant van de kilo!
Vlees is goede kwaliteit..soms een wat kaal karkas (haas) maar das niet onoverkomelijk. Meestal zijn paketten wel gelabeld, maar als dat niet zo is...je weet wat je besteld hebt, en het vlees is wel te herkennen aan kleur/geur/textuur..
Zoals al aangegeven is reeds heeft een ieder zo zijn eigen ervaringen, en overal zal wel een keer iets misgaan, ook bij de besten. 8)
Gisteren voor de eerste keer bij lupa geweest, dit is voor ons een rit van 2 uur.Best wel tevreden over de KVV en de barfdingen wat we hebben meegekregen.Wij wisten niet dat je best eerst even mailde of telefoneerde dus alles was niet daar.Indy eet de vleesmix met smaak op, ze gaat bijna op haar hoofd in de eetbak staan. Het ziet er voor mijn gevoel veel beter uit als de energique,meer bloed en herkenbaardere stukjes vlees.
Hebben de vis en vleesmix genomen (compleet) dan kan ze nu afwisselen tussen 3 soorten KVV compleet en wat barf erbij.Spijtig dat het zo ver is en ik geen versverdelers korterbij ken maar dan nemen we maar elke keer een pakket voor een maand of 2 mee.
Hebben de vis en vleesmix genomen (compleet) dan kan ze nu afwisselen tussen 3 soorten KVV compleet en wat barf erbij.Spijtig dat het zo ver is en ik geen versverdelers korterbij ken maar dan nemen we maar elke keer een pakket voor een maand of 2 mee.
Even op forum kijken of er mensen bij je in de buurt wonen die bij Lupa bestellen, scheelt in reiskosten en tijd.Monoxxide schreef: Gisteren voor de eerste keer bij lupa geweest, dit is voor ons een rit van 2 uur.Best wel tevreden over de KVV en de barfdingen wat we hebben meegekregen.Wij wisten niet dat je best eerst even mailde of telefoneerde dus alles was niet daar.Indy eet de vleesmix met smaak op, ze gaat bijna op haar hoofd in de eetbak staan. Het ziet er voor mijn gevoel veel beter uit als de energique,meer bloed en herkenbaardere stukjes vlees.
Jolanda en haar man, rijden heel de benelux door geloof ik. Ze komen het gewoon voor je brengen 
Over Herby zal ik maar niks meer zeggen. Geen gezeur met laster oid
Sas, pas je titel even aan [ervaringen met Lupa oid?]. Je wilt er immers nu weer bij bestellen
Sas, pas je titel even aan [ervaringen met Lupa oid?]. Je wilt er immers nu weer bij bestellen
wel zo netjesKrullebol schreef: Jolanda en haar man, rijden heel de benelux door geloof ik. Ze komen het gewoon voor je brengen
Sas, pas je titel even aan [ervaringen met Lupa oid?]. Je wilt er immers nu weer bij bestellen![]()
-
Benjy en Misty
- 5-sterren

- Contacteer:
Dit heb ik bij HErby wel eens anders meegemaakt. Ik had er een gansje tussen zitten van slechts 400 gr. en betaalde gewoon de volle prijs. Toen ik een ruime kilo aan haaskarkas had berekende ze het ineens wel door.Krullebol schreef: Herby voor gemak? Haha, die is grappig!
Communicatie is ruk, over 'kwaliteit' kan je niet spreken, je krijgt niet wat je gevraagd hebt, spul is niet gestickerd, men komt niet op de tijd dat is afgesproken en pleurt alles in dozen waarbij je zelf je bestellingen bij elkaar moet zoeken.
Lupa was echt een openbaring. Bestel je 1 kilo en hebben ze maar 900 gram? Wordt dat verrekend. Bij meer uiteraard ook.Producten niet? Overleg voor iets anders of soortgelijk. Duurder product [bijv. gemalen paard besteld maar je krijgt snippers] dan is dat voor haar rekening. Alles wordt keurig in aparte verpakkingen geleverd: voor elke persoon een doos. Erg fijn! Soms krijg je wat extra's om te proberen, ze komen op tijd, je kan vooruit betalen, communicatie verloopt vlot, ze leveren ook producten van andere leveranciers, ze komen met een koelauto en brengen het ook nog voor je naar binnen! Heerlijk
Groot nadeel: ze zijn aan de prijs [maar niet zo duur als Gelukkig Dier bijv.]
Re: ontevreden over vers leveranciers
quote: Dit heb ik bij HErby wel eens anders meegemaakt. Ik had er een gansje tussen zitten van slechts 400 gr. en betaalde gewoon de volle prijs...........
Ganskarkas worden per stuk verkocht en niet per kilo.... staat duidelijk vermeld op de site..
Kritiek geven ergens op vind ik prima, maar dan moet het wel terecht/gegrond zijn...
Ganskarkas worden per stuk verkocht en niet per kilo.... staat duidelijk vermeld op de site..
Kritiek geven ergens op vind ik prima, maar dan moet het wel terecht/gegrond zijn...
Laatst gewijzigd door jara op wo 10 nov 2010, 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Benjy en Misty
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: ontevreden over vers leveranciers
Daar heb je helemaal gelijk in maar toen ik eens twee ganzen had van ruim een kilo kreeg ik er dus 2 ipv 3. Vandaar dus de kritiek en bij de hazen idem.jara schreef: quote: Dit heb ik bij HErby wel eens anders meegemaakt. Ik had er een gansje tussen zitten van slechts 400 gr. en betaalde gewoon de volle prijs...........
- Angelique
- 5-sterren

Wat een raar idee dat de topictitel nu ineens aangepast moet worden ??? Nu gebeurd dat toch alleen maar in het 1ste bericht, maar waarom zou....juist als de problemen opgelost lijken te zijn, de naam niet meer in de topictitel mogen staan?Krullebol schreef: Jolanda en haar man, rijden heel de benelux door geloof ik. Ze komen het gewoon voor je brengen
Sas, pas je titel even aan [ervaringen met Lupa oid?]. Je wilt er immers nu weer bij bestellen![]()
Ja, ik ben het hier eigenlijk (bij nader inzien) wel mee eens. Topic titel blijft ongewijzigd.Angelique schreef: Wat een raar idee dat de topictitel nu ineens aangepast moet worden ??? Nu gebeurd dat toch alleen maar in het 1ste bericht, maar waarom zou....juist als de problemen opgelost lijken te zijn, de naam niet meer in de topictitel mogen staan?
Als je mijn bericht leest, zie je dat ik een voorbeeld titel geef waarin Lupa gewoon genoemd wordt.
IK vind het raar om een topic te lezen waar je in klaagt maar vervolgens wel weer bij gaat bestellen. Sowieso omdat Sas niet in dit topicheeft laten weten dat ze er toch bij blijft bestellen
De naam weghalen zou idd raar zijn.
IK vind het raar om een topic te lezen waar je in klaagt maar vervolgens wel weer bij gaat bestellen. Sowieso omdat Sas niet in dit topicheeft laten weten dat ze er toch bij blijft bestellen
De naam weghalen zou idd raar zijn.