zimba/min of meer uitslag..
Moderator: Lizzy
- Angelique
- 5-sterren

Re: zimba/volgende week scopie..
Ruk allemaal El 
Lex had ook 'n vettige vacht, wat ik al eerder schreef... Het klinkt mij teveel als Lex in de oren.... Al hoop ik van niet....vanaalst schreef: hij stinkt nu overal, zijn vacht, uit zijn bekkie er hangt gewoon een hele walm over hem heen...en dan natuurlijk die vreselijke winden..
zijn vacht gaat achteruit, je voelt het aan je handen als je hem heb geaait, een wat smoezelige vette laag....
zijn haar wordt dun en slap..
Ik blijf duimen...
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
vandaag is het weer bagger, hij is zo aan het poepen, ben de tel kwijt geraakt hoevaak die vandaag al is gaan zitten..
Vertoond hij ook extreem likgedrag? Dat deed Lex namelijk ook...
- luka en kira
- 5-sterren

Wat waardeloos zeg dat het nog niet lekker gaat met Zimba.
Sterkte met de hele toestand en hopelijk komt de uitslag snel!
Hopelijk kan dan het probleem bij de wortel worden aangepakt en komt er snel herstel.
Volgens mij kun jij ook wel een paar

gebruiken!
Sterkte!!!
Ineke
Sterkte met de hele toestand en hopelijk komt de uitslag snel!
Hopelijk kan dan het probleem bij de wortel worden aangepakt en komt er snel herstel.
Volgens mij kun jij ook wel een paar
gebruiken!
Sterkte!!!
Ineke
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
likgedrag?Malamoods schreef: Vertoond hij ook extreem likgedrag? Dat deed Lex namelijk ook...
hij smekt zo nu en dan maar volgens mij niet overdreven..
Smekken deed Lex ook erg (maar mijn mallerds doen dat ook, maar dat is gewoon onschuldig). Likken deed hij aan meubels, de vloer, zijn poten, eigenlijk aan van alles... En behoorlijk extreem ook. Opvallend daarbij was dat hij dat vooral deed bij buikpijn of misselijk zijn...vanaalst schreef: likgedrag?
hij smekt zo nu en dan maar volgens mij niet overdreven..
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
neuh dat doet ie niet..
Arm kereltje! 
Ik hoop dat je snel de uitslag hebt en er gericht behandeld kan worden..
Sterkte!!
Ik hoop dat je snel de uitslag hebt en er gericht behandeld kan worden..
Sterkte!!
- Charlie Angel
- Moderator
Ik hoop dat je snel een uitslag krijgt waar je wat mee kan meis.

-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Hoop dat ze eindelijk de oorzaak vinden,schiet niet echt op zo 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
dit schiet zeker niet op, hij zit nu aan de dosis van de iso gel, en merk dat dat ook minder gaat werken...
vanmorgen 3x gaan zitten, bergen met rotzooi komt eruit om te eindigen in een waterige drab
vanmorgen 3x gaan zitten, bergen met rotzooi komt eruit om te eindigen in een waterige drab
Wat duurt het wachten op de uitslag toch lang het schiet niet op he. Hoop dat je snel meer weet 
Jeetje Ellen wat balen zo, weet je wanneer je ongeveer de uitslag kan verwachten?
Ik weet niet of je er iets aan hebt maar toen Ike vroeger last had van zijn darmen (en af en toe zijn maag) raadde mijn oude (letterlijk en figuurlijk) dierenarts aan om Nux Vomica en Carbo Vegetablis tabletjes tegelijk te geven, binnen een dag was zijn drabberige ontlasting weer veel beter, het zijn homeopatische tabletkjes en hier bijvoorbeeld te koop bij Rozemarijn maar ook bij de apotheek, misschien helpt dit je even de tijd door tot je de uitslag hebt
Ik weet niet of je er iets aan hebt maar toen Ike vroeger last had van zijn darmen (en af en toe zijn maag) raadde mijn oude (letterlijk en figuurlijk) dierenarts aan om Nux Vomica en Carbo Vegetablis tabletjes tegelijk te geven, binnen een dag was zijn drabberige ontlasting weer veel beter, het zijn homeopatische tabletkjes en hier bijvoorbeeld te koop bij Rozemarijn maar ook bij de apotheek, misschien helpt dit je even de tijd door tot je de uitslag hebt