's Ochtends eten eruit.
Moderator: Lizzy
Re:'s Ochtends eten eruit.
ja ik ook dat Carlo wat vind , want als hij niks vind dan ben je helemaal in de aap gelogeerd 
-
ine
Wat dan?sylvia schreef: ja ik ook dat Carlo wat vind , want als hij niks vind dan ben je helemaal in de aap gelogeerd![]()
Daar heb ik nog helemaal niet over nagedacht!
Wacht eerst maar af Ine.Ine schreef:
Wat dan?![]()
Daar heb ik nog helemaal niet over nagedacht!![]()
nou ten eerste zit je dan aan de volgende reeks onderzoeken die gedaan moeten wordenIne schreef:
Wat dan?![]()
Daar heb ik nog helemaal niet over nagedacht!![]()
-
ine
Niets te zien op de foto's. De maag ledigt zich mooi in de darm. De darm lijkt helemaal in orde te zijn. Hooguit toch nog iets in de maag, maar dan zouden we over een paar uur nog een foto moeten maken. Bij het voelen aan de maag, geeft ze geen krimp.
Ze krijgt nog 2 dagen antibraakmiddel en we geven 4x per dag voeding. Vanaf zondag/maandag zou er eventueel dus weer een probleem kunnen zijn.
Iemand nog ideeën?
Ze krijgt nog 2 dagen antibraakmiddel en we geven 4x per dag voeding. Vanaf zondag/maandag zou er eventueel dus weer een probleem kunnen zijn.
Iemand nog ideeën?
ontstoken maagslijmvlies ???
Laatst gewijzigd door sylvia op do 07 okt 2004, 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.
getver!daar word je ook niet veel wijzer vanIne schreef: Niets te zien op de foto's. De maag ledigt zich mooi in de darm. De darm lijkt helemaal in orde te zijn. Hooguit toch nog iets in de maag, maar dan zouden we over een paar uur nog een foto moeten maken. Bij het voelen aan de maag, geeft ze geen krimp.
Iemand nog ideeën?
en nee...ik zou het niet weten...
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
he bah,
nu weet je eigenlijk nog niets.
echt heel vervelend zeg.
hopelijk komen jullie er toch achter wat t is.
nu weet je eigenlijk nog niets.
echt heel vervelend zeg.
hopelijk komen jullie er toch achter wat t is.
Ik weet het ook niet Ine... ik weet alleen 1 ding en dat is dat veelvuldig overgeven vaak duidt op een darmblokkade of iets in de maag. Ik weet ook dat ze op foto's eigenlijk betrekkelijk weinig/niets kunnen zien.
Wat vervelend dat je nu nog niks wijzer bent.
Ik kan je helaas verder ook geen raad geven.
Gaat lekker maar niet heus 
Nu weet je nog steeds niets...
Sterkte Ine
Nu weet je nog steeds niets...
Sterkte Ine
Jeetje wat balen zeg dat je nog niks weet !! Ik zou het zelf ook niet zo snel weten ..
Hè getsie Ine, dus nu ben je nog niets wijzer
, hopelijk dat er wat op de maagfoto's te zien is. Verder kan ik je helaas niet helpen, sorry.
Sterkte Ine en beterschap voor Lisa
.
Sterkte Ine en beterschap voor Lisa
-
ine
We doen voorlopig even niets.
Ga haar eerste voeding verplaatsen naar het begin van de middag. Even dat uit proberen.
Het feit, dat ze afgevallen is, daar zit ik mee. Verder merk ik niets aan haar.
Dank allemaal voor het meeleven!
Met Deetje gaat het weer lekker, haar anus is weer wat normaler van kleur en ze heeft nergens last van!
Ga haar eerste voeding verplaatsen naar het begin van de middag. Even dat uit proberen.
Het feit, dat ze afgevallen is, daar zit ik mee. Verder merk ik niets aan haar.
Dank allemaal voor het meeleven!
Met Deetje gaat het weer lekker, haar anus is weer wat normaler van kleur en ze heeft nergens last van!