Truus schreef:
Als je hem nog kwijt wil straks tenminste Je gaat er enorm aan hechten lijkt mij, met al die verzorging.
Enfin.....komt tijd,komt raad eh.
Dat zie je straks maar weer
Succes!!!!!
Ja, zal zeker erg moeilijk worden ...........
Daarom moet ik ook wel HEEL ERG ZEKER weten, dat hij een heel goed tehuis krijgt .........
Hij zal echt niet naar de eerste de beste gaan hoor
Ik hoop, dat we iets bij bekenden zullen vinden ...
Fijn dat het zo goed gaat met Arak, hij komt er wel, daar ben ik van overtuigd, dankzij jouw goede zorgen .
En een goed tehuis komt ook wel, daar ben ik ook van overtuigd, geef Arak maar een lekkere knuffel van mij .
chamourel schreef:
ja ze is werkelijk een schat..................
ik zou ook echt niet weten hoe haar ooit te bedanken....
als zij niet alles direct had laten vallen en hem was gaan halen , was hij er niet meer
we blijven duimen en kaarsjes branden zo'n 300 kilometer bij karin en arak vandaan, dat het goed blijft gaan en hij er echt door komt.......
groetjes janet
He!hallo
Wat leuk dat je nu ook bp'r bent geworden
Helaas hebben zijn eigenaars vandaag te kennen gegeven, dat zij hem niet meer terug willen hebben ...
Zij kunnen het niet aan .............
Zij weten werkelijk niet wat ze zullen missen aan deze heerlijke, super lieve en gehoorzame schat !!
Ongelooflijk
Wat kunnen ze niet aan ???
Door haar goede inzicht had de pup niet meer geleefd,bah!!!
Hopelijk zorgen ze beter voor de andere pup
CaSanGio schreef:
Karin volgens mij heb jij het in je vingers, toppie hoor dat jij je zo inzet voor dat puppy, dat noem ik nou echte dierenliefde.
Als je hem zou kennen, zou je hetzelfde doen
Het is een vreselijk lief en dapper pupje !!
Ik ben ook een dagboek van hem aan het bijhouden, met o.a. veel foto's over het verloop. Wanneer het zeker is dat hij helemaal geneest en de verbetering bijna defenitief is ga ik het dagboek openbaar maken.
Als je hem zou kennen, zou je hetzelfde doen
Het is een vreselijk lief en dapper pupje !! Ik ben ook een dagboek van hem aan het bijhouden, met o.a. veel foto's over het verloop. Wanneer het zeker is dat hij helemaal geneest en de verbetering bijna defenitief is ga ik het dagboek openbaar maken.