zimba/min of meer uitslag..
Moderator: Lizzy
Re: zimba/volgende week scopie..
ach meis, wat een getob
Arme Zimba
Ik hoop zo dat de uitslag iets weergeeft waaraan wat gedaan kan worden !!

Pfff klinkt echt niet goed!!
Veel sterkte met je mannetje

Veel sterkte met je mannetje
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat ellendig allemaal dat hij zulke nare ontlasting houdt. Ik hoop echt dat er iets aan gedaan kan worden voor hem en jezelf. En natuurlijk ook dat de uitslag meevalt.
Sterkte Ellen, dit is echt balen. 
Bah, geen berichten om vrolijk van te worden. 
Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt
Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt
Ik zit steeds te kijken in de hoop dat je al uitslag binnen hebt.... Nog steeds niets dus.... 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hoop op vandaag...
Ik hoop 't ook...vanaalst schreef: hoop op vandaag...
-
Irish
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja inderdaad.. anders zit het weekend er ook nog is tussen 
Kan je anders niet einde van de middag even bellen offie er is?
Heel veel sterkte met Zimba!
Ik lees eigenlijk al je verhalen en reageer er nooit veel op, omdat ik meer een lezer dan een schrijver ben op fora's, maar ik wou even zeggen dat ik diep respect voor je heb hoe jij optreedt als hondenmoeder! Qua parkgebeurtenissen, maar ook als er lichamelijk iets niet goed is. Je doet zoveel aan training met ze. Jij trekt je mond open als er onrecht aan wordt gedaan naar jouw honden, zonder je daar voor te schamen. Ik zou willen dat ik net zo dapper was als jij. Je bent stiekem best wel een hondenmoeder-voorbeeld voor mij :-[
Hopelijk word ik later ook zo goed!
Ik lees eigenlijk al je verhalen en reageer er nooit veel op, omdat ik meer een lezer dan een schrijver ben op fora's, maar ik wou even zeggen dat ik diep respect voor je heb hoe jij optreedt als hondenmoeder! Qua parkgebeurtenissen, maar ook als er lichamelijk iets niet goed is. Je doet zoveel aan training met ze. Jij trekt je mond open als er onrecht aan wordt gedaan naar jouw honden, zonder je daar voor te schamen. Ik zou willen dat ik net zo dapper was als jij. Je bent stiekem best wel een hondenmoeder-voorbeeld voor mij :-[
- HannekeKjell
- 5-sterren

Dan gaat vandaag de duimstand nog wat extra omhoog in de hoop dat er vandaag bericht komtvanaalst schreef: hoop op vandaag...
En dat het maar mee mag vallen allemaal.
-
PaulineToby
- 1-ster

ik duim ook mee, hoop dat je wat hoort vandaag..
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
nou de uitslag is er, min of meer..
ben eigenlijk geen steek verder en zit met een heel onbehaaglijk gevoel....
zimba heeft een erge chronische gastritus(maar dat wisten we al) heeft nu pillen..
zijn dunne darm vertoond afwijkingen, heb geloof ik 3x gevraagd wat voor afwijkingen, maar kreeg steeds een ontwijkend antwoord en hij zei constant dat we gaan verder borduren op zijn maag.....
nu die pillen, stoppen met isogel dat is dan lekker want dan kunnen we iedere ochtend poep ruimen....en dit een week of 2 afwachten en dan hem weer bellen...
maar mooi als ie het weekend binnen poept dat ik maandag hem weer opbel..
en daarbij hij heeft maagzuurremmers(die hij al veel vaker heeft gehad) dat remt het maagzuur dus dan denk ik, verrek dan verteerd zijn eten helemaal moeilijk.....zijn dunne darm doet dat nm ook niet echt..
De da zei dat ze hem nauwlettend in de gaten willen houden...
ik weet het niet meer, ik kan wel janken......wat moet ik nou....
ben eigenlijk geen steek verder en zit met een heel onbehaaglijk gevoel....
zimba heeft een erge chronische gastritus(maar dat wisten we al) heeft nu pillen..
zijn dunne darm vertoond afwijkingen, heb geloof ik 3x gevraagd wat voor afwijkingen, maar kreeg steeds een ontwijkend antwoord en hij zei constant dat we gaan verder borduren op zijn maag.....
nu die pillen, stoppen met isogel dat is dan lekker want dan kunnen we iedere ochtend poep ruimen....en dit een week of 2 afwachten en dan hem weer bellen...
maar mooi als ie het weekend binnen poept dat ik maandag hem weer opbel..
en daarbij hij heeft maagzuurremmers(die hij al veel vaker heeft gehad) dat remt het maagzuur dus dan denk ik, verrek dan verteerd zijn eten helemaal moeilijk.....zijn dunne darm doet dat nm ook niet echt..
De da zei dat ze hem nauwlettend in de gaten willen houden...
ik weet het niet meer, ik kan wel janken......wat moet ik nou....
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hier knap ik dan wel weer van op!Irish schreef: Ja inderdaad.. anders zit het weekend er ook nog is tussen
heel lief van je
Re: zimba/min of meer uitslag..
Lekker dan, daar schiet je dus geen ruk mee op. 
Re: zimba/min of meer uitslag..
Wat moet je hier nou mee ??? Nu weet je nog niks..