Hij heeft dan toch weer wat binnen en is er niet echt op achteruit gegaan, dus al met al niet zo slecht voor wat hij op 't moment is. Nu maar hopen dat dat gekookte voer hem beter valt.vanaalst schreef: hij liep te mutsen, beetje onrustig...maar goddank niet binnen gepoept!
vanmorgen wel snel naar buiten en eerst een wat dikkige drol om daarna weer in drab te eindigen...
hij heeft net een beetje gekookt vlees gegeven, at het met smaak op, hij keek alleen wel heel erg lullig omdat het zo weinig was
zimba/min of meer uitslag..
Moderator: Lizzy
Re: zimba/min of meer uitslag..
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Ik stuur jullie maar weer een voorraad

en laat de duimen draaien
en laat de duimen draaien
Dat getob is allemaal knap ruk Ellen....
Jij boft niet als 't om de gezondheid van je beessies gaat....
Eigenlijk vind ik 't heel oneerlijk allemaal.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
wij ook....Malamoods schreef: Eigenlijk vind ik 't heel oneerlijk allemaal.
Van mij ook een hele lading

Hoe gingen 't met z'n maag en darmen vandaag op 't gekookte voer?
Kwam net weer even langs om te kijken hoe het met Zimba is......maar lees dat je nu eigenlijk nog niet veel verder bent
Hoop echt dat het gekookte voer wat zoden aan de dijk gaat zetten 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ik hoor minder gepruttel vanuit zijn buikje, ben hem over de dag verspreidt wat te eten aan het geven....het gekookte spul vindt ie best lekker!
zijn ontlasting is nog steeds hetzelfde, het stinken ook..
maar nu ik het kook moet ik dan niet iets toevoegen?
vanaalst schreef: ik hoor minder gepruttel vanuit zijn buikje, ben hem over de dag verspreidt wat te eten aan het geven....het gekookte spul vindt ie best lekker!
Ik zou even afwachten hoe het gaat en daaran pas weer wat toevoegen.
Sterkte met je mannetje
wat wil je dan toevoegen?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
geen idee...maar omdat ik het nu kook heb ik het idee dat ik het wat 'dood'kook? of kan dat helemaal niet niet, ik bedoel dat er door het koken minder voedingsstoffen inzit?
weet niet of het helemaal klopt, maar er zou 1/3 vitamineverlies zijnvanaalst schreef: geen idee...maar omdat ik het nu kook heb ik het idee dat ik het wat 'dood'kook? of kan dat helemaal niet niet, ik bedoel dat er door het koken minder voedingsstoffen inzit?
gemmaa schreef: weet niet of het helemaal klopt, maar er zou 1/3 vitamineverlies zijn. Maar daar heeft Zimba na 1 dag nog geen last van
. Er is best wel een voorraaddepot voor een paar weken.
Ik denk dat bij Zimba het voorraaddepot ook wel wat leger is hoor.
Is er niet een vitamine drank voor honden of zo? iets wat heel makkelijk opneemt ook als de boel niet zo goed werkt?
Ik meen dat ik voor Nox bij darmklachten in het verleden (brokkentijd) wel een zakjes van de d.a. gekregen heb met geconcentreede voeding .
Het zal wel niet barf verantwoord zijn maar als hij er maar energie en vitaminen uithaalt toch?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
dat bedoel ik ook een beetje, zimba heeft niet zo veel energie, buiten gaat het nog wel maar binnen ploft ie neer om niet meer overeind te komen tot de volgende uitlaatbeurd....gisteren bv kwam natasja ze gaat zitten zimba knalt naast haar neer en legt zijn kop op haar schoot en knalt in slaap, heel lief hoor echt wel, maar ja slapen he..
zal tannetje eens vragen..
zal tannetje eens vragen..
met de gastritis en de chronische diarree zal er best een mogelijk vitaminetekort zijn. Ik weet alleen niet in hoeverre dat dan wel wordt opgenomen als je het extra gaat toevoegen
. Of dat het ook met de diarree wordt weggespoeld. Een paar dagen wachten zal wel niet zo erg zijn. Weet niet of je nog een kopie van een bloedtest krijgt? Misschien staan er iets van waardes op.
(Vooral dat moe klinkt voor mij naar b12 tekort
)
(Vooral dat moe klinkt voor mij naar b12 tekort