Wat vinden jullie van Tinlo Barfmenu?
Moderator: eelke
- HannekeKjell
- 5-sterren

Re: Wat vinden jullie van Tinlo Barfmenu?
Ik heb alleen de Tinlo lam in ontdooide toestand gezien, maar dat vind ik echt een vreemde substantie.
Ik ben erg tevreden en de honden ook 
Het is iets natter, maar dat vind ik geen probleem
Het is iets natter, maar dat vind ik geen probleem
[quote="HannekeKjell"]
Ik heb alleen de Tinlo lam in ontdooide toestand gezien, maar dat vind ik echt een vreemde substantie.
[/quote]
Wat ik gehoord heb heeft dit te maken met een verkeerde maling, de andere tinlo vleessoorten zijn niet zo pate'erig als de lam. er zitten stukjes vlees in en orgaan, het is wat nat maar ook ik heb daar geen probleem mee.
[/quote]
Wat ik gehoord heb heeft dit te maken met een verkeerde maling, de andere tinlo vleessoorten zijn niet zo pate'erig als de lam. er zitten stukjes vlees in en orgaan, het is wat nat maar ook ik heb daar geen probleem mee.
Tinlo Lam:

Ze krijgen hier 1 maal in de week kvv, normaal haaksbarf, maar had deze even geprobeerd. Haaksbarf geniet mijn voorkeur, maar dit aten ze ook graag. Het is wel heel fijn gemalen tegenover haaksbarf, kan er niets meer in herkennen.

Ze krijgen hier 1 maal in de week kvv, normaal haaksbarf, maar had deze even geprobeerd. Haaksbarf geniet mijn voorkeur, maar dit aten ze ook graag. Het is wel heel fijn gemalen tegenover haaksbarf, kan er niets meer in herkennen.
@Linsey, wat ik begrepen heb is dit een partij lam met verkeerde maling. Ik heb de andere soorten en die zijn lang niet zo fijngemalen als de lam... die laten ze hier dus ook staan en de andere gaan met smaak naar binnen.... tis net paté 
-
Alba
- 5-sterren

- Contacteer:
Onze leverancier vertelde inderdaad ook dat er een lading Lam is die veel te fijn gemalen is. Het oxideert als een gek en het stonk ook heel erg.
Nou zijn we volledig gestopt met de Tinlo omdat Alba er jeuk van kreeg (die al een stuk minder is maar nog steeds niet weg, ik ben bang dat het iets getriggerd heeft
), maar over de rest was ik wel tevreden.
Nou zijn we volledig gestopt met de Tinlo omdat Alba er jeuk van kreeg (die al een stuk minder is maar nog steeds niet weg, ik ben bang dat het iets getriggerd heeft