800 tabletten chlorella - dader 3 ook schuldig
Moderator: Lizzy
-
Lil
800 tabletten chlorella - dader 3 ook schuldig
Ik kom thuis en een bijna volle zak chlorella tabletten (vermoed 800 stuks) is op! Ik weet niet welke hond dit is geweest. Wat nu???
Laatst gewijzigd door Lil op ma 22 nov 2010, 07:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: spoed!
DA bellen?
-
chamourel
- 4-sterren

- Contacteer:
# Chlorella is niet giftig.
# Een overdosis van 300 tabletten per dag of 60 gram gedurende een periode van enkele maanden, kan Vitamine A vergiftiging veroorzaken. Een dergelijke inname is wellicht uiterst onwaarschijnlijk.
even een DA bellen

# Een overdosis van 300 tabletten per dag of 60 gram gedurende een periode van enkele maanden, kan Vitamine A vergiftiging veroorzaken. Een dergelijke inname is wellicht uiterst onwaarschijnlijk.
even een DA bellen
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Chlorella is niet giftig. De dief zal zich ongetwijfeld echt niet lekker voelen na zoveel chlorella. En er ook van aan de slinger gaan. Je hebt best kans dat ze het met meerdere gegeten hebben hoor. Chlorella is nou eenmaal erg lekker!
-
Lil
Dank jullie wel. Het gifcentrum (da gebeld) verwacht geen klachten. Pffff... Ik zal de titel aanpassen 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
oooh wat zal die morgen poepen!!!!!
[quote="vanaalst"]
[/quote]
groen
alvast beterschap voor de dader(s)
[/quote]
groen
alvast beterschap voor de dader(s)
't ja vannacht of morgen kan de dader zich niet meer verstoppen.
moet hier meteen aan t boerenkool incident denken 
-
Lil
Dader. 1 is vrouwlijk langharig zwart met bruin. Ze heeft 's avonds nooit ontlasting nu een grote hoop zwarte brei...
Dader. 2 is mannelijk en blond. Heeft 's avonds meestal mooie harde ontlasting. Nu bruine prut, waterdun.
Dader 3 woont 20 km verderop maar is meestal te vinden in de buurt van dader 1 en 2 en is een echte meeloper.
Geen gegevens bekend maar hoop dat vannacht daar de woonkamer onder ligt... Het zoveelste incident dat plaats vind letterlijk onder het oog van mijn vader die nooit iets meekrijgt if ziet.
Nu komt het...
Dader 4 behoort aartsvijand van dader 1 t/m 3 te zijn maar het is bekend dat het zeer goede vrienden zijn. 'S avonds slaapt ze lekker op de bank. Nu loopt ze de hele tijd luid miauwend door het luik de tuin in en uit en weer terug...
Dader 5 wilt opeens geknuffeld worden. Verder zijn er geen aanwijzingen dat dit zwarte monster erbij betrokken was ...
Dader. 2 is mannelijk en blond. Heeft 's avonds meestal mooie harde ontlasting. Nu bruine prut, waterdun.
Dader 3 woont 20 km verderop maar is meestal te vinden in de buurt van dader 1 en 2 en is een echte meeloper.
Geen gegevens bekend maar hoop dat vannacht daar de woonkamer onder ligt... Het zoveelste incident dat plaats vind letterlijk onder het oog van mijn vader die nooit iets meekrijgt if ziet.
Nu komt het...
Dader 4 behoort aartsvijand van dader 1 t/m 3 te zijn maar het is bekend dat het zeer goede vrienden zijn. 'S avonds slaapt ze lekker op de bank. Nu loopt ze de hele tijd luid miauwend door het luik de tuin in en uit en weer terug...
Dader 5 wilt opeens geknuffeld worden. Verder zijn er geen aanwijzingen dat dit zwarte monster erbij betrokken was ...
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
die zijn behoorlijk aan t ontgiften

- -Annemarie-
- 5-sterren

Ow jakkes.
Sterkte voor jullie allemaal. 
- Angelique
- 5-sterren

Ow erg 
Dat wordt scheppen morgen
Dat wordt scheppen morgen
"eigen schuld dikke bult"...........maar in dit geval is er voor 't baasje spijtig genoeg ook een bult.