Weet je wat, dat ga ik eens uitzoeken!Hitam schreef: In principe vergoeden verzekering geen preventieve behandelingen. Maar volgens mij is het wel mogelijk om dat met een aanvullende verzekering voor elkaar te krijgen. Voor zover ik weet wordt dan ook een titerbepaling vergoed. In elk geval bij Proteq (Dier en Zorg) en Petplan.
Titeren Drenthe
Moderator: Lizzy
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Titeren Drenthe
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Net Proteq gebeld, maar het wordt niet vergoed. Het valt onder preventieve zorg en dat is niet te verzekeren, ook niet aanvullend. Vaccinaties kunnen ook niet worden vergoed.
Maar da's er maar één. Ik ga de anderen ook even bellen!
Maar da's er maar één. Ik ga de anderen ook even bellen!
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Petplan vergoedt het in de aanvullende module (preventieve zorg), basis aanvullend tot 55 euro per jaar, meest uitgebreide pakket tot 110 per jaar.
- var Stolthet
- 4-sterren

Ik heb voor Yrsa een titer-bepaling nodig voor Zweden en Engeland dus we doen graag mee. Graag in februari ivm het nog enten van de rabiesQuibus schreef: Ik probeer wat mensen bij elkaar te krijgen in Zuid-oost Drenthe voor het titeren en dan ook meteen een lezing over vers voeren van Tannetje. Heb je daar misschien ook belangstelling voor? Ik probeer dat januari-februari te organiseren, ergens rondom Emmen. Als je belangstelling hebt (en meer mensen weet), dan hoor ik dat graag. (graag via een pbtje, dan raak ik de berichtjes niet kwijt)
- Angelique
- 5-sterren

Voor Zweden en Engeland?koekiesranch schreef: Ik heb voor Yrsa een titer-bepaling nodig voor Zweden en Engeland dus we doen graag mee. Graag in februari ivm het nog enten van de rabies
Als je op de rabiestiterbepaling doelt dan gaat dat deze niet worden. Je moet dan een laboratorium-uitslag hebben van een aangewezen lab.
Yep, die kan niet met een sneltest, daarvoor met je toch echt naar je eigen dierenarts.
- var Stolthet
- 4-sterren

Dat kun jij niet regelen? Wil eigenlijk ook graag weten hoe het gesteld is met Yrsa (qua noodzaak van enten) en zou dan graag gelijk die test gedaan willen hebben.Hitam schreef: Yep, die kan niet met een sneltest, daarvoor met je toch echt naar je eigen dierenarts.
Met de Saarloosjes mocht je dat soort landen niet in (Zweden sinds een paar jaar maar Engeland nog steeds niet) en heb me er nog niet echt in verdiept.
- Angelique
- 5-sterren

Het is een kwestie van bloed afnemen en opsturen naar het betreffende lab. Over het algemeen kan iedere da dat wel, dus zal het bij Tannetje ook wel kunnen.koekiesranch schreef: Dat kun jij niet regelen? Wil eigenlijk ook graag weten hoe het gesteld is met Yrsa (qua noodzaak van enten) en zou dan graag gelijk die test gedaan willen hebben.
Met de Saarloosjes mocht je dat soort landen niet in (Zweden sinds een paar jaar maar Engeland nog steeds niet) en heb me er nog niet echt in verdiept.
Je vaccinatie moet voor de bloedtest minimaal 1 maand oud zijn, daarna 3 maanden wachttijd voor Zweden, 6 voor Engeland.
Beetje lullig omdat ik dit topic heb geopend......maar ik heb Frits ook opgegeven ! (beetje laat
)
Opgegeven bij mij? Haha, ik heb je mailtje binnen hoor. Ik zet je op de lijst.Berry schreef: Beetje lullig omdat ik dit topic heb geopend......maar ik heb Frits ook opgegeven ! (beetje laat)
Laatst gewijzigd door Quibus op do 25 nov 2010, 23:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Begrijp ik nou goed dat je ook mee wilt doen voor de titerbepaling, of moet je alleen die rabiës weten?koekiesranch schreef: Dat kun jij niet regelen? Wil eigenlijk ook graag weten hoe het gesteld is met Yrsa (qua noodzaak van enten) en zou dan graag gelijk die test gedaan willen hebben.
Als je ook een gewone titerbepaling wilt dan kan ik wel extra bloed afnemen, ook voor de rabiestiter.
- var Stolthet
- 4-sterren

Dan wil ik dat inderdaad graag. Zijn het gelijk 2-3 vliegen in een klap
Zet mij ook maar op het lijstje voor titeren. Mijn 2 Goldens.
Je staat er op, blijf je ook voor de lezing? En wil je me je email even pb-en?Bieke schreef: Zet mij ook maar op het lijstje voor titeren. Mijn 2 Goldens.