Nou hier dus echt niet....wilde zwijnen zijn het.lauraV schreef: precies....na een tijdje krijgen ze een meer verzadigd gevoel waardoor ze rustiger eten ...alsof ze niet meer bang zijn dat ze morgen geen vers meer krijgen![]()
bij een hond die nu zo eet of grote karkassen/pens geven of de karkas een paar meppen geven zodat het bij naar binnen slurpen niet blijft steken.
200gr in 2 tellen weg...........?
Moderator: Lizzy
Re: 200gr in 2 tellen weg...........?
Ik zou hem 's morgens een klein happie geven bijv wat kippennekken en eitje.Ielse schreef: 200gr per dag zou wel een beetje weinig zijn ,
blijft er niets van mn hond over.
dit was dus 1 maaltijd van de 500gr die hij krijgt,
Hij krijgt 2x per dag te eten
En het schrokken......
Gaat veel beter als ik een beetje yoghurt of een eitjes over zn voer doe
Hij likt het dan meer op
's avonds zijn 2e maaltijd die dan veel groter is en waarmee hij langer verzadigt zal zijn.
Hier ookpike schreef: dan zou ik dus bang zijn dat ze het met nagel en al lostrekken en de nagel ook mee inslikken![]()
Pike eet na 4,5 jaar barf ook nog steeds als een razende en ik geloof niet dat dat ooit zal veranderen!tieneke schreef: Nou hier dus echt niet....wilde zwijnen zijn het.
Tinus die nooit zo erg als Tara was met de nadruk op WASpike schreef: Pike eet na 4,5 jaar barf ook nog steeds als een razende en ik geloof niet dat dat ooit zal veranderen!