[quote="regina"]
Geef hem nu 2 dagen prins brokken en hij spuugt niet meer en de drollen zijn mooi stevig, hij krijgt nu 6 dagen brok en 1 dag versvlees, probleem opgelost
[/quote] :oweer brokken!oh!oh!
[quote="regina"]
probiotica heb ik al gegeven, toen ie op brok zat bij de fokker, had ie nergens last van, ???
[/quote]
Wat denk je waarom de pup wat dunner is?
Bij de fokker zat ie op die geweldige brokken en nu moet hij helemaal omschakelen.
Jammer dat je geen geduld hebt en waarschijnlijk het voedingsadvies van je fokker heb opgevolgd die zweert bij brokken en waarschijnlijk niets van versvlees weet!
Noël had als pup ook last van dunne ontlasting (een beetje breierig) met Carnibest.
Ik ben toen wat AHV door de Carnibest gaan mengen en TOEN was het probleem opgelost.
[quote="tieneke"]
[quote="regina"]
Geef hem nu 2 dagen prins brokken en hij spuugt niet meer en de drollen zijn mooi stevig, hij krijgt nu 6 dagen brok en 1 dag versvlees, probleem opgelost
[/quote] :oweer brokken!oh!oh!
[/quote]
Ik vind het ook erg jammer dat je zo snel de handdoek in de ring gooit er zijn misschien zoveel anderen alternatieve qua versvoer waar je pup het wel goed op zal doen. Je pup kan het nu "goed"doen op de brok zonder verdere problemen, je bent er andere potentiele andere problemen bij aan het kweken juist veroorzaakt door brokken(slechtere algemene gezond heid, slechter gebit vacht/huid problemen allergieen weet ik wat er nog veel meer ten grondslag ligt , je brengt het lichaam van de hond lichamelijk veel onder stress. Ben je dan bezig met een oplosing ???
[quote="Karin & Pyrs"]
Noël had als pup ook last van dunne ontlasting (een beetje breierig) met Carnibest.
Ik ben toen wat AHV door de Carnibest gaan mengen en TOEN was het probleem opgelost.
[/quote]
ja had ik met minx ook,
aan het begin was alleen cb gewoon te dunne poep,
ahv erbij geven en klaar.
alles weer mooi.