Hang in there!
Sylke erg ziek .
Moderator: Lizzy
Re: Sylke erg ziek .
Je neemt gewoon 1 dag tegelijk...en vandaag is alvast 'n goeie dag!! 
Hang in there!
Hang in there!
-
nikèdog2000
- 5-sterren

oo ik lees mhet nu pas
heel veel sterkte voor je meisje
heel veel sterkte voor je meisje
-
Gertruida.
- 4-sterren

- Contacteer:
Heel klein beetje hoop mogen we hebben , Sylke drinkt wat en heeft gisteravond een klein beetje vlees gegeten en dat is er in gebleven , ze heeft ook geplast dus klein beetje hoop . Rosa kan er niet naar toe wij zijn ingesneeuwd er kan hier geen auto de weg op , vanavond bellen we weer .
-
Shifra en Sharel
- 3-sterren

Gelukkig dat het wat beter gaat met Sylke.
Maar wel balen dat jullie er niet naar toe kunnen he.
Sterkte en heel veel beterschap met Sylke.
Maar wel balen dat jullie er niet naar toe kunnen he.
Sterkte en heel veel beterschap met Sylke.
Wellicht ook maar beter anders maakt ze zich alleen maar druk en lijkt me niet goed voor haar. Was er maar een webcam hegertruida schreef: Heel klein beetje hoop mogen we hebben , Sylke drinkt wat en heeft gisteravond een klein beetje vlees gegeten en dat is er in gebleven , ze heeft ook geplast dus klein beetje hoop . Rosa kan er niet naar toe wij zijn ingesneeuwd er kan hier geen auto de weg op , vanavond bellen we weer .
Sterkte.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
kleine stapjes vooruit is ook vooruitgang!!gertruida schreef: Heel klein beetje hoop mogen we hebben , Sylke drinkt wat en heeft gisteravond een klein beetje vlees gegeten en dat is er in gebleven , ze heeft ook geplast dus klein beetje hoop . Rosa kan er niet naar toe wij zijn ingesneeuwd er kan hier geen auto de weg op , vanavond bellen we weer .
fijn!
Onze da heeft een webcam staan bij de opgenomen honden/katten. De eigenaar van die hond/kat krijgt een persoonlijke inlogcode en kan zo naar zijn eigen hond/kat kijken.Truus schreef: Wellicht ook maar beter anders maakt ze zich alleen maar druk en lijkt me niet goed voor haar. Was er maar een webcam he
Sterkte.
Dat zou voor nu bij Sylke ook fijn zijn geweest.
Alweer een dag voorbij Guurt en het gaat alweer ietsje beter, we blijven hier duimen voor je kleine dame.
We duimen door voor een goed herstel.
Wat fijnd at het beter gaat met Sylke!! De duimen blijven daarin hoor! 
Ik bedenk me net, ik h zelf ook geen galblaas meer, maar ik hoef nergens rekening mee te houden.... Ook mijn bloedwaardes zijn niet afwijkend. Maar dat verschilt misschien per persoon/dier
Ik bedenk me net, ik h zelf ook geen galblaas meer, maar ik hoef nergens rekening mee te houden.... Ook mijn bloedwaardes zijn niet afwijkend. Maar dat verschilt misschien per persoon/dier
-
Gertruida.
- 4-sterren

- Contacteer:
Sylke doet het zo voorspoedig dat de da er versteld van staat , hij zegt er zal toch geen addertje onder het gras zitten . Ze eet wat vlees , plast , drinkt en is blij als ze de da ziet . Morgen weer bloedonderzoek dus we wachten weer af .
Ik duim voor je dat ze goed blijft herstellen en snel weer naar huis kan!
dat klinkt goed Guurt !!! Jammer dat jullie niet naar haar toe kunnen, maar de boodschappen van de DA zijn erg positief !!!!
Wat een geweldig goed nieuwsgertruida schreef: Sylke doet het zo voorspoedig dat de da er versteld van staat , hij zegt er zal toch geen addertje onder het gras zitten . Ze eet wat vlees , plast , drinkt en is blij als ze de da ziet . Morgen weer bloedonderzoek dus we wachten weer af .
Jeetje, dat gaat heel snel beter met Sylke! Volhouden hoor! Voor de kerst weer thuis?
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Duimen draaien! Hup Sylke!