lotgering............

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: lotgering............

mysmoothcollies
4-sterren
4-sterren

Bericht door mysmoothcollies »

[quote="Els en Max"]
Gelabeld? Ik krijg niks gelabeld aangelevert. Het is altijd een beetje gokken wat wat is, ik label zelf als ik erachter ben wat wat is :P
[/quote]Bij mij was er per krat of halve krat ook maar 1 exemplaar gelabeld of een los briefje erbij. Inmiddels zit het dus een beetje door elkaar heen in de vriezer. Idd is de website aangepast en staat ook de paard light erop. Ook andere losse BARF dingetjes zag ik zoals eendennekken en strot, dus die ga ik ook proberen.  De honden lusten het graag en met de allergie gaat het ook goed. Alleen al die kratten erbij vind ik niet zo heel handig, maar ach. Verder vraag ik mij wel af of, als je alle versies voert je voldoende afwisseling hebt qua diersoorten omdat er bijvoorbeel in de eend versie maar 50% eend zit en in de paard light maar 30% paard. Maar goed met wat extra vis en kalkoennekken + groenten zou het wel goed moeten zijn denk ik. Ik hoor graag jullie mening hierover.
spegs
1-ster
1-ster

Bericht door spegs »

als ze het bij ons komen bezorgen dan kieper ik bij de deur de kratjes leeg in grote boodschappen tassen.......scheelt weer in de kratjes kosten!!!! ;)
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

[quote="mysmoothcollies"]
Bij mij was er per krat of halve krat ook maar 1 exemplaar gelabeld of een los briefje erbij. Inmiddels zit het dus een beetje door elkaar heen in de vriezer. Idd is de website aangepast en staat ook de paard light erop. Ook andere losse BARF dingetjes zag ik zoals eendennekken en strot, dus die ga ik ook proberen.  De honden lusten het graag en met de allergie gaat het ook goed. Alleen al die kratten erbij vind ik niet zo heel handig, maar ach. Verder vraag ik mij wel af of, als je alle versies voert je voldoende afwisseling hebt qua diersoorten omdat er bijvoorbeel in de eend versie maar 50% eend zit en in de paard light maar 30% paard. Maar goed met wat extra vis en kalkoennekken + groenten zou het wel goed moeten zijn denk ik. Ik hoor graag jullie mening hierover.
[/quote]

Ik voer momenteel alle smaken muv paard, dat vind Max echt niet te vreten. Ik haal er een paar rollen uit en daar maak ik een samenstelling van, waar ik dan ook nog zo nu en dan mn groenteprutje bij doe.
Door de weeks barfen we, maar in het weekend is het kvv.
Als je twijfelt kan je altijd nog een extra vissie of een paar nekkies toevoegen als bijvoeding, maar kijk wel uit dat je dan niet in de knoei komt met je botpercentages.

Die kratten neem ik ook niet af, dat was eenmalig. Wat een vieze stinkdingen zeg. Een aangezien ik geen garage of tuin heb, doe ook ik de pakketjes bij de deur in een paar grote dozen of tassen.
mysmoothcollies
4-sterren
4-sterren

Bericht door mysmoothcollies »

[quote="spegs"]
als ze het bij ons komen bezorgen dan kieper ik bij de deur de kratjes leeg in grote boodschappen tassen.......scheelt weer in de kratjes kosten!!!! ;)
[/quote]

Ja dat was ook mijn idee, maar alles zat echt goed vastgevroren, dus ik kreeg het er niet zomaar uit nu. En de chauffeur was al 3 uur later dan gepland dussssss
Elizaw
4-sterren
4-sterren

Bericht door Elizaw »

[quote="signmodel"]
ik voer het nu even uit nood voor mijn mannen, ze vinden het heerlijk, ruikt ook goed.

en de mannen zelf.......... die ruiken ook! ze gaan er stink winden van laten. ik weet niet of dat aan mijn honden ligt of omdat we normaal barfen maar maar t smaakt ze in ieder geval wel.
[/quote]

Is dat niet een beetje vreemd? ::)
AussieSue
3-sterren
3-sterren

Bericht door AussieSue »

Hier ook al zeker 2 jaar lotgering..Bindy doet het er geweldig op. Eet sinds Lotgering weer met smaak. Ziet er goed uit, kreeg haar op de onderkant van haar buik waar nooit haar zat...Sue is gestart met lotgering en barft nu. Nooit stinkwinden van de kvv...wel van ei..als Sue die eet nou berg je dan maar. Ik denk dus dat dat gewoon ligt aan de hond de éen laat winden van een bepaald soort vlees/ orgaan de ander van ei. Dat staat m.i. los van Lotgering.

Plaats reactie