even voorstellen en wat vragen
Moderator: Lizzy
Re: even voorstellen en wat vragen
Succes morgen Linda !!!

Dankjewel! Ben nog wel wat onzeker, maar het komt vast goedNynke F schreef: Succes morgen Linda !!!![]()
![]()
En? Hoe vonden ze het?
Ik kan er helaas nog niet over meepraten, krijg over 2 weken een pup dus zat even mee te lezen ;-) Geef je die kleine hetzelfde als de grote of is er een pupvariant van carnibest?
Ik kan er helaas nog niet over meepraten, krijg over 2 weken een pup dus zat even mee te lezen ;-) Geef je die kleine hetzelfde als de grote of is er een pupvariant van carnibest?
[quote="Kemi"]
En? Hoe vonden ze het?
[/quote]
Ze zijn er helemaal weg van!
Ze vinden het dus ontzettend lekker! De drollen zagen er gisteravond bij het laatste rondje uit zoals het zou moeten, goede hoeveelheid en kleur en niet meer dun! Ik ben er heel erg over te spreken! Mijn vriend moet alleen nog even een beetje bijdraaien, want die vind het helemaal niks 
Wat leuk dat je over 2 weken een pup krijgt! Wat voor ras? En is het een mannetje of een vrouwtje?
Vito krijgt de complete versvoeding voor pups van Carnibest.
En? Hoe vonden ze het?
[/quote]
Ze zijn er helemaal weg van!
Wat leuk dat je over 2 weken een pup krijgt! Wat voor ras? En is het een mannetje of een vrouwtje?
Vito krijgt de complete versvoeding voor pups van Carnibest.
Wat goed zeg! Duidelijk verschil dus.
Ik krijg een Wit Herderteefje
en ben vastbesloten geen brokken te voeren. Ik ben nog in de 'orientatie-fase' en lees alles gretig mee. Nog nooit eerder had ik van Barf/kvv gehoord dus een hele openbaring! Wel ff puzzelen, dat dan weer wel
Maar als ik alles meelees, leer ik veel bij.
Succes!!
Ik krijg een Wit Herderteefje
Succes!!
hoi linda,
welkom op barfplaats.
ik woon in aalsmeer en bestel mijn grootste hoeveelheid vlees bij richardsversvoeding.
ook haal ik bij rita in woubrugge vlees orgaan en bot(voor jou ook niet al te ver weg)
groetjes Erma
welkom op barfplaats.
ik woon in aalsmeer en bestel mijn grootste hoeveelheid vlees bij richardsversvoeding.
ook haal ik bij rita in woubrugge vlees orgaan en bot(voor jou ook niet al te ver weg)
groetjes Erma
Laatst gewijzigd door tess06 op do 30 dec 2010, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat een goede startheb je gemaakt en fijn dat ze t zo lekker vinden!!
Puppenversie hoef je eigenlijk niet meer aan Vito te geven hoor, t is extra fijn gemalen vnl om pups op af te spenen, hij kan gewoon de grote mensenversie krijgen
Puppenversie hoef je eigenlijk niet meer aan Vito te geven hoor, t is extra fijn gemalen vnl om pups op af te spenen, hij kan gewoon de grote mensenversie krijgen
[quote="tess06"]
hoi linda,
welkom op barfplaats.
groetjes Erma
[/quote]
Hallo Erma,
Bedankt voor de tip
Groetjes, Linda
hoi linda,
welkom op barfplaats.
groetjes Erma
[/quote]
Hallo Erma,
Bedankt voor de tip
Groetjes, Linda
[quote="Too"]
[/quote]
Oke, ik heb nog voor een week in de vriezer liggen (was om te proberen) en volgende week haal ik dan de grote hondenversie
Bedankt voor je antwoord!
Groetjes, Linda
[/quote]
Oke, ik heb nog voor een week in de vriezer liggen (was om te proberen) en volgende week haal ik dan de grote hondenversie
Bedankt voor je antwoord!
Groetjes, Linda