uitslag haartest: gevogelte, granen en huisstofmijt allergie

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: uitslag haartest: gevogelte, granen en huisstofmijt allergie

Kyra08
1-ster
1-ster

Bericht door Kyra08 »

Ik had bij Kyra hetzelfde, ook via de haartest deze uitslag gekregen.

Ze krijgt nu smuldier compleet glutenvrij en all animal haring en konijn. En ook de tinlo kan inderdaad.
Wat ik zo zie heb je toch een aardig gevarieerd lijstje  ;)

Wat ik hier gemerkt heb tijdens mijn zoektocht is dat veel merken niet vermelden dat er kippenbotten gebruikt worden als calcium bron. Ik heb met Lupa overlegt welke merken ik kon geven. Ze hebben ook hun eigen merk KVV en daar zit ook een variant in wat je zou kunnen geven.

Ik hoop dat het bij jou hond werkt! Kyra zit inmiddels weer super in haar vacht sinds het andere voer.
Alleen op dit moment een ander probleem met de urine, maar dat zijn we verder aan het onderzoeken.

Wie weet kun je ze toch nog verleiden tot vis, hier doet ze zowat een moord voor de all animal haring. Succes!
Bien
5-sterren
5-sterren

Bericht door Bien »

[quote="Kyra08"]
Ik had bij Kyra hetzelfde, ook via de haartest deze uitslag gekregen.

Ze krijgt nu smuldier compleet glutenvrij en all animal haring en konijn. En ook de tinlo kan inderdaad.
Wat ik zo zie heb je toch een aardig gevarieerd lijstje  ;)

Wat ik hier gemerkt heb tijdens mijn zoektocht is dat veel merken niet vermelden dat er kippenbotten gebruikt worden als calcium bron. Ik heb met Lupa overlegt welke merken ik kon geven. Ze hebben ook hun eigen merk KVV en daar zit ook een variant in wat je zou kunnen geven.

Ik hoop dat het bij jou hond werkt! Kyra zit inmiddels weer super in haar vacht sinds het andere voer.
Alleen op dit moment een ander probleem met de urine, maar dat zijn we verder aan het onderzoeken.

Wie weet kun je ze toch nog verleiden tot vis, hier doet ze zowat een moord voor de all animal haring. Succes!

[/quote]

Super dat het zo goed gaat bij Kyra!!! Leuk om ook positieve reacties te lezen/krijgen.

Tot nu toe na ong. 2 weken denk ik, kan ik alleen maar zeggen dat ze alles met smaak eten (behalve de jongste de vis niet.., dus gaan we die all animal haring x proberen dank voor de tip!)
verder is het overduidelijk dat dit icm groene os pro bio forte en drianage compositum een goed effect heeft, beiden likken stukken minder aan hun poten.

de extreme haaruitval is het enige dat ons nog echt opvalt, het LIJKT alsof de jongste wat rustiger (gelijkmatiger) wordt. 

kortom tot nu toe: tevreden met het resultaat!
Plaats reactie