Ik heb een snijmachine van de vlooienmarkt. Ook een superdeluxe metalen exemplaar. Ik vindt het wel handig, maar asl ik 'm duur had moeten kopen had ik het niet gedaan. (Gelukkig houdt mijn moeder van vlooienmarkten bezoeken
Snijmachine voor vlees?
Moderator: Lizzy
Re: Snijmachine voor vlees?
En zeker zo gezond 
Ik heb een snijmachine van de vlooienmarkt. Ook een superdeluxe metalen exemplaar. Ik vindt het wel handig, maar asl ik 'm duur had moeten kopen had ik het niet gedaan. (Gelukkig houdt mijn moeder van vlooienmarkten bezoeken
)
Tip om te besparen: gebruik boterbakjes, lege (melk) pakken om vlees/ornaan in te portioneren. Kost niets en je recyceld 
Wat je verder niet kunt missen is, een weegschaal die tot grammen kunt aangeven. Een grote bak, of emmer om veel in een keer te laten ontdooien. Flink aantal handzeep
En wat ik niet meer kan missen is mn witheboard, waar ik alles op heb geschreven wat in de vriezer zit
Wat je verder niet kunt missen is, een weegschaal die tot grammen kunt aangeven. Een grote bak, of emmer om veel in een keer te laten ontdooien. Flink aantal handzeep
En wat ik niet meer kan missen is mn witheboard, waar ik alles op heb geschreven wat in de vriezer zit
Moet je wel boter in een bakje en melk uit pakken drinken 
(boter zit hier in een papiertje en melk vaak in glazen fles met statiegeld, als er al melk in huis komt)
Ik heb geen white board, ik heb op de puter een lijstje staan met de voorraad. Bij iedere levering of als ik iets ga portioneren of malen, werk ik dat bij.
(boter zit hier in een papiertje en melk vaak in glazen fles met statiegeld, als er al melk in huis komt)
Ik heb geen white board, ik heb op de puter een lijstje staan met de voorraad. Bij iedere levering of als ik iets ga portioneren of malen, werk ik dat bij.
Een hond of kat is handig...Stephanie777 schreef:
Iemand trouwens nog tips, in de trant van 'dit of dat is echt ook onmisbaar als je barft!'?![]()
(sorry, flauw)
-
Stephanie777
- 3-sterren

Hihi... 
een sealapparaatje voor het droge spul
Ow, das een goeie. Stop je het dan nog in de vriezer?
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Tsja ik zweer al jaren bij mijn lintzaag
ik vond al dat geklooi met hakmessen, snoeischaren e.d. maar niets. Ik heb deze http://www.louistools.de/catalog/produc ... ts_id=1292 kan je 95% van de barfmaterialen mee zagen in bevroren toestand. Je enige nog go zijn blokken van tig kilo vlees of als het hoger is dan 9cm. Echt waar als deze kapot gaat, ik heb hem nu een jaar of 5, dan wordt dezelfde dag nog een nieuwe besteld 
Kan met droog spul maar hoeft niet. Is handig als je iets vers bereid of onbereid nog even in de koeling wil bewaren ook voor jezelf. Goed gedroogd spul hoef je dan niet in de koeling of vriezer te bewaren.jalukrifa schreef: Ow, das een goeie. Stop je het dan nog in de vriezer?