Wie kan röntgenfoto's "lezen"?

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Wie kan röntgenfoto's "lezen"?

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

margreet schreef: Ik had de foto's opgestuurd naar Maarten Kappen en kreeg het volgende antwoord.

Beste Margreet, gezien de misvorming van de beide koppen en het ondiep zijn van de beide kommen,  zal de officiële uitslag van deze heupuitslag waarschijnlijk Hd D zijn. Doordat de aansluiting relatief wel goed is hebben deze honden in het algemeen weinig problemen. Ik zou er dus ook niets aan laten doen en haar gewoon haar normale patroon qua beweging laten doen. Mochten er eventueel in de toekomst toch problemen ontstaan: stijf opstaan, niet meer willen springen, veel liggen en bunny hopping, dan kun je alsnog maatregelen nemen. Met vriendelijke groet, Maarten Kappen.

Dat gaan we dus maar doen 8)
Nou gut, ik ben geen Maarten Kappen maar ik zei hetzelfde :biggrin2:. Geintje hoor :biggrin2:. Maar fijn Margreet, dat op zich de vooruitzichten voor Guusje zelf niet slecht zijn :-*! Ik zou zeggen : elke dag visolie, glucosamine/chondroitine en msm van een deugdelijk merk.
Laatst gewijzigd door Lizzy op di 11 jan 2011, 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
margreet
5-sterren
5-sterren

Bericht door margreet »

Lizzy schreef: Nou gut, ik ben geen Maarten Kappen maar ik zei hetzelfde :biggrin2:. Geintje hoor :biggrin2:. Maar fijn Margreet, dat op zich de vooruitzichten voor Guusje zelf niet slecht zijn :-*! Ik zou zeggen : elke dag visolie, glucosamine/chondroitine en msm van een deugdelijk merk.
Weet je Lizzy,ergens wilde ik dat toch al zo doen maar een bevestiging van een dierenarts is toch wel fijn. 8)
Ik heb al twee potten glucosamine van Ine gekregen en zijn er al mee begonnen.
Zal ik dan ook nog visolie erbij doen? en in wat voor vorm?en welke? hoop vragen he hahaha
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

margreet schreef: Weet je Lizzy,ergens wilde ik dat toch al zo doen maar een bevestiging van een dierenarts is toch wel fijn. 8)
Ik heb al twee potten glucosamine van Ine gekregen en zijn er al mee begonnen.
Zal ik dan ook nog visolie erbij doen? en in wat voor vorm?en welke? hoop vragen he hahaha
Ja joh, natuurlijk moet je dat ook van een dierenarts horen. Zij hebben er verstand van en zeker Maarten Kappen is goed met dit soort dingen. Het was ook een grapje, echt :-*

Ik zou er visolie bij geven. En ik vind zelf een paar merken gewoon erg goed. Solgar. Afschuwelijk duur. Royal Green (60 capsules voor 25 euro). En Doils.
margreet
5-sterren
5-sterren

Bericht door margreet »

Lizzy schreef: Ja joh, natuurlijk moet je dat ook van een dierenarts horen. Zij hebben er verstand van en zeker Maarten Kappen is goed met dit soort dingen. Het was ook een grapje, echt :-*

Ik zou er visolie bij geven. En ik vind zelf een paar merken gewoon erg goed. Solgar. Afschuwelijk duur. Royal Green (60 capsules voor 25 euro). En Doils.
Ok ben ik natuurlijk weer met de volgende vraag.waaaaaaar haal ik dat :-\
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

margreet schreef: Ok ben ik natuurlijk weer met de volgende vraag.waaaaaaar haal ik dat :-\
Je kunt het goed via Internet bestellen. Veel drogisten hebben Solgar of Royal Green in het assortiment. Solgar kun je in redelijk wat natuurvoedingswinkels kopen maar hier kun je kijken waar ze bij jou in de buurt Solgar verkopen: http://www.solgar.nl/speciaalzaken/. De Tuinen heeft ook Royal Green. Doils verkooppunten kun je hier bekijken: http://www.nmlhealth.com/v,,/Dierenarts ... rland.aspx
margreet
5-sterren
5-sterren

Bericht door margreet »

danielle1980
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door danielle1980 »

ach wat een rot uitslag.
laten we hopen dat ze gewoon lekker oud ermee kan worden :-*
Roef & Hidde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Roef & Hidde »

Margreet en Ine ik lees het nu pas :-[
wat ontzettend rot.
toch fijn dat de prognose voor guusje "goed" zijn,maar ik kan me het verdriet van het stoppen met het fokken van een lijn goed voorstellen.

Plaats reactie