ik heb geen ervaring met barfen althans jarenlang hebben mijn `mannen` CB gegeten en dit was groot succes.
Maar zelf samenstellen dat nog niet...
Ik hoop op deze site veel te leren en informatie te krijgen over hoe en wat.
Ik heb jullie hulp nodig nl. sinds ik in het buitenland woon buiten EU kan ik niet aan CB komen.
Ik baal hier ontzettend van!!!
Ik heb kontakt gehad met oa CB en meerdere versvlees voeders maar geen van hen verkoopt hier of heeft er plannen toe(misschien in toekomst).
Ik kan hier niet aan orgaanvlees etc. komen en het meeste vlees in de supermarkt is al diepvries(weinig keuze).
Ik ben al reuze blij dat ik sinds kort Boz. en Appl. gevonden heb
En gelijk een bulk-bestelling gedaan!
Ook sindskort aan de Or. gekomen
Hehe...dat komt in de buurt!
Nou ben ik dus (dankzij advies) opzoek gegaan naar kant-en-klaar vers vlees voor honden aangezien ik dat voor katten nergens kan vinden.
Dit zijn de voeders waar ik tot nu toe uit kan kiezen, zouden jullie mij kunnen vertellen welke ook geschikt is voor katten of waarom juist niet?
Meer informatie is te vinden op de sites, maar ik neem aan dat ik geen linken mag plaatsen.
Ik heb er 3 gevonden:
K... NATURAL FREEZE DRIED RAW DOG FOOD
(100% natuurlijk rauw hondenvoer samengesteld van gevriesdroogd vlees en groente, zonder kunst kleurstoffen of conserveringsmiddelen als rijst, mais, gluten en korrel/graan?)
-vers lam of vers rund
-gemalen botten
-bloed
-verse broccoli
-blomkool
-wortelen
-zilver rode bieten?
-kool
-andere seizoens groente
-verse hele eieren met schaal
-vruchten als appels, peren en andere seizoensfruit
-groene pens?
-hart
-lever
-nieren
-knoflook
-traan
-----------------------------------------------------------------------------------------------
ND kip of lam
Typical Analysis
Protein 10%
Oil 8%
Fibre 1%
Ash 2%
Moisture 75%
Vitamin A 1250 iu/kg
Vitamin D3 150 iu/kg
Vitamin E 20mg/kg
Ingredients
Chicken or lamb, minimum 60%
Vegetables, minimum 5%
Brown Rice, minimum 5%
Omega 3 (provided by Flax, Fish Oil & Meat) minimum 0.25%
Omega 6 (provided by Flax, Fish Oil & Meat) minimum 0.75%
Natural Ground Bone
Kelp
Herbs (Rosemary and Rubbed Sage)
130 kcal/100g
--------------------------------------------------------------------------------------------
Noorse NP Hondenvoer
(Gemaakt van dierenarts gecontroleerde slachtproducten als vom?, keel, longen, lever, vet, vleesafsnijdsels van runderen schapen en varkens, mais, vitamine en mineralen volledige voeding)
De analyse is op de site te vinden maar slecht te zien.
Ik hoor het heel graag van jullie!
Als iemand namen wilt weten, weet niet of ik dat neer mag zetten ivm reclame.
MVG