"hoi
paard gemalen is met orgaan, paardenvlees gemalen is alleen vlees, heb dit verandert stond er eerst niet goed op, nu is het duidlijker denk ik."
Dus zoals in dat andere topic wordt gezegd dat er orgaan door het spiervlees zit dat is dus niet (meer) zo. En 'paard gemalen' is dus wél vlees en orgaan
Orgaan door het spiervlees is niet meer zo.....maar het is wel spiervlees met orgaan....?? Ik zie de logica er niet in, kan aan mij liggen
Het is dus gewoon gemalen spiervlees en orgaan door elkaar gemixt.
Ik ga dit even navragen, vind het voor de katten mss wel makkelijk als de verhouding goed is dan hebben ze alleen nog maar wat botvlees erbij nodig en paardevlees lusten ze bij mij wel, ik heb nu van Lotgering compleet voor de poes maar er zit er een bij die geen lamsvlees lust en daar zit lam in.
**Jolanda** schreef:
Orgaan door het spiervlees is niet meer zo.....maar het is wel spiervlees met orgaan....?? Ik zie de logica er niet in, kan aan mij liggen
Het is dus gewoon gemalen spiervlees en orgaan door elkaar gemixt.
Haha, ja het lijkt allemaal op elkaar he
Je hebt 'paardenvlees gemalen', daarvan werd in dat andere topic gezegd dat er het spiervlees met een beetje orgaan was, maar de lupa-mevrouw zegt dat het nu alleen spiervlees is. En dan heb je nog 'paard gemalen', dat is een combi van spiervlees en orgaan
Ik heb inmiddels ook kontakt gehad met Jolanda (Lupa) en de verhouding kan ze me niet vertellen zij krijgt het zo aan maar gaat wel proberen om er achter te komen.
Mij lijkt het wel interresant voor de katten.