Hoe vaak geef je je hond te eten
Moderator: eelke
-
yalla
Re:Hoe vaak geef je je hond te eten
Twee keer per dag, maar ik moet zeggen dat ik mij de argumenten van Ordell voor één keer per dag wel aanspreken. Ik moet er alleen nog wel iets meer over weten.
tweemaal per dag. Honden zijn zo voedselgericht, dat het gewoon een hoogtepunt van de dag voor ze is en dat hebben ze dan in elk geval 2x. Maar ze krijgen hun voedsel alleen als ze er voor zitten, er moet wel 'gewerkt' worden voor de kost.
gr.
Nicolette
gr.
Nicolette
Hier 1 keer per dag ook omdat anders de porties te klein zijn
-
Mariska
- 3-sterren

- Contacteer:
Hier 2x per dag. Rond 07.00 uur en rond 17.00 uur.
-
gonny
Yeah!!! ik ben de enige met 3x!!!!! 
Ik heb alleen voor Boris gestemd....
hij krijgt 's morgens om ca. 7 uur
tussen de middag om ca. 13.00 uur
's avonds om ca. 18.00 uur
gaat wel binnenkort over op 2x per dag (denk ik)
Ik heb alleen voor Boris gestemd....
hij krijgt 's morgens om ca. 7 uur
tussen de middag om ca. 13.00 uur
's avonds om ca. 18.00 uur
gaat wel binnenkort over op 2x per dag (denk ik)
Xento krijgt 2 x per dag eten. 's morgens nadat wij het ontbijt hebben gehad en 's avonds ook nadat wij gegeten hebben.
Ik kan niet stemmen.
Qyan krijgt de laatste paar weken de ene keer 2x per dag eten en een andere keer weer 1x per dag.
Voer ook nooit op dezelfde tijden en is altijd weer een verassing voor Qyan als ie zijn voerbak hoort
Qyan krijgt de laatste paar weken de ene keer 2x per dag eten en een andere keer weer 1x per dag.
Voer ook nooit op dezelfde tijden en is altijd weer een verassing voor Qyan als ie zijn voerbak hoort
Twee keer per dag. De eerste keer wanneer ik opsta. Door de weeks dus rond zevenen. En 's weekends wat later. 's Ochtends wel een kleine hap. En twee a drie keer gewoon een scheut GF met biogarde en soms een eitje. 's Avonds het echte werk. Dat varieert echt tussen 1800 en 0000. Maar misschien ga ik het weer proberen om 1x per dag te voeren.
-
AikoJuventino
3X Aiko heeft dat nu al een hele poos zo en het bevalt me wel!Dus alllebei 3 x eten!
Ook met het oog op de gevoelige maag van de doggen he!
dus s'morgens tussen 8 en half 9
S'middags tegen half 2 en s'avonds nadat wij hebben gegeten!
Ook hier moeten ze ervoor "werken" dus zit en poot en dan aanvalluuhhhhhh!!!!!
Ook met het oog op de gevoelige maag van de doggen he!
dus s'morgens tussen 8 en half 9
S'middags tegen half 2 en s'avonds nadat wij hebben gegeten!
Ook hier moeten ze ervoor "werken" dus zit en poot en dan aanvalluuhhhhhh!!!!!
Indy krijgt 2 keer op een dag eten;
ze krijgt in totaal een kilo per dag, de ene helft ergens tussen een uur of 3 `sMiddags en 8 uur `sAvonds en de andere helft voor we naar bed gaan, dus na de laatste uitlaatronde (verschilt ook behoorlijk)
Ik had zelf liever `sOchtends en `sAvonds eten gegeven, maar mevrouw weigert voor 3en te eten en is nogal lastig met d'r eten dus doen we het nu zo en dat gaat hardstikke goed
Ze komt nu zelfs af en toe kijken of het al klaar is
ze krijgt in totaal een kilo per dag, de ene helft ergens tussen een uur of 3 `sMiddags en 8 uur `sAvonds en de andere helft voor we naar bed gaan, dus na de laatste uitlaatronde (verschilt ook behoorlijk)
Ik had zelf liever `sOchtends en `sAvonds eten gegeven, maar mevrouw weigert voor 3en te eten en is nogal lastig met d'r eten dus doen we het nu zo en dat gaat hardstikke goed
Ze komt nu zelfs af en toe kijken of het al klaar is
-
Stephanie
- 2-sterren

- Contacteer:
Hier ook 2 x 's ochtends en 's avonds maar ben van plan binnen kort over te gaan op 1 x.
3x per dag, Spike gooit zijn eten eruit als hij 2x krijgt en hij heeft dan last van gal overgeven. Phoebe doet nu ook gewoon 3x per dag mee.
Hier 3 keer per dag(7.00 en 15.00 en 23.00 uur) tot ze 9 maanden zijn.
Daarna 2 maaltijden per dag.
Daarna 2 maaltijden per dag.
-
ine
[quote="yalla"]
Twee keer per dag, maar ik moet zeggen dat ik mij de argumenten van Ordell voor één keer per dag wel aanspreken. Ik moet er alleen nog wel iets meer over weten.
[/quote]
Hier precies hetzelfde!
[/quote]
Hier precies hetzelfde!
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Ted krijgt twee keer per dag eten. 'S ochtends als ik opsta en 's avonds om een uur of 5/half 6. Ted krijgt zo'n 110 gram CB per dag, of meer als ik zelf iets flans... Ik hou haar dun, zodat ik haar af en toe wat meer kan geven (penslap, ribben, botten, nekken) zonder dat ze een dikke opblaasteckel wordt.
Sophie krijgt, zolang ik haar nog aan het 'bijvoeren' ben, 4 keer per dag te eten. Anders wordt het haar allemaal iets te zwaar op de maag
Sophie krijgt, zolang ik haar nog aan het 'bijvoeren' ben, 4 keer per dag te eten. Anders wordt het haar allemaal iets te zwaar op de maag