Het wel of niet zien van een taille wordt ook bepaald door de vorm van de ribben. Een hond met lekkere bolle ribben kan veel taille tonen, maar een hond met afgeplatte ribben toont niet of nauwelijks taille.Lynn schreef: Dat ze meer spieren heeft aangemaakt ben ik wel zeker van. Dus in dat opzicht weet ik wel dat het de goede kant opgaat (zoals ook in het starttopic, ze is veel heviger en alerter). Normgewichten kijk ik niet naar. Bij de cardigan is het zo 'wazig' (het moet in verhouding) zijn, dat ik daar niet naar kijken.
Ze voelt en ziet er absoluut niet spekkig uit. Ze heeft spekkiger gestaan
Maar de taille in de lenden is er nog niet helemaal...
Dieet?
Moderator: Lizzy
Re: Dieet?
-
hannabelgje
- 5-sterren

Mijn Zoëke is ook stevig, maar dat is ook gewoon corgi eigen. Ze heeft ook niet veel taille, is ook wel corgi eigen. Ik kan haar ribben goed voelen en ook haar ruggengraat. Zolang dat goed is vind ik het prima. Doordat Hester en Zoë een beetje klein uitgevallen corgi's zijn lijken ze gewoon wat dikker dan ze zijn vrees ik. Zoë krijgt gewoon 2% en is niet gesteriliseerd. Toch als je haar ziet dan lijkt ze in eerste instantie te dik, maar ze is het dus niet. Wat weegt Hester nu?
groetjes van Hanna.
groetjes van Hanna.
-
Lynn
- 2-sterren

- Contacteer:
Jullie zouden moeten kunnen voelen he 
Maar als ik dan andere corgi's zie is Hester veel geblokter.
Hanna, op het einde van de maand, als je komt wandelen, moet je maar eens voelen
Hester weet nu 16kg
Maar als ik dan andere corgi's zie is Hester veel geblokter.
Hanna, op het einde van de maand, als je komt wandelen, moet je maar eens voelen
Hester weet nu 16kg
-
Lynn
- 2-sterren

- Contacteer:
En eigenlijk... De discussie of ze nu al of niet 1-2 kg kwijt mag snap ik nog wel.
Maar ik stelde de vraag n.a.v. het halveren van het eten en niet afvallen. Dat ze vet kwijt is, en spieren heeft bijgekregen is heel aannemelijk. Maar dat ze helemaal niks is afgevallen lijkt me zo sterk...
Maar ik stelde de vraag n.a.v. het halveren van het eten en niet afvallen. Dat ze vet kwijt is, en spieren heeft bijgekregen is heel aannemelijk. Maar dat ze helemaal niks is afgevallen lijkt me zo sterk...
-
hannabelgje
- 5-sterren

Gebruik je wel steeds dezelfde weegschaal?
-
Lynn
- 2-sterren

- Contacteer:
Jephannabelgje schreef: Gebruik je wel steeds dezelfde weegschaal?
Maar je moet maar een keertje kijken als je ze ziet. Moet je maar eens voelen aan haar knappe corgi-buikske
-
hannabelgje
- 5-sterren

Dat zal ik zeker doen 
Ik hoop alleen dat Zoë niet loops is aan het einde van de maand. Ik vrees het namelijk.
Ik hoop alleen dat Zoë niet loops is aan het einde van de maand. Ik vrees het namelijk.
-
Lynn
- 2-sterren

- Contacteer:
Hier ook eentje die nu loops is.
Maar dat maakt toch niet uit. Als ze dan niet op haar 10-14 dagen staat is het toch te doen. Allee, als het zo'n trutje als Hester is toch
Hester tolereert geen reuen te dicht in haar buurt als ze loops is 8)
Maar dat maakt toch niet uit. Als ze dan niet op haar 10-14 dagen staat is het toch te doen. Allee, als het zo'n trutje als Hester is toch
Hester tolereert geen reuen te dicht in haar buurt als ze loops is 8)
-
Lynn
- 2-sterren

- Contacteer:
Nou, het eerste gedroogde vlees is een feit. En ze vindt het geweldig!!
Nu heb ik een beter zicht op wat ze krijgt van beloning, en kan ik dat eventueel ook wel verrekenen in haar menu.
Ik ben alvast fan van het drogen, na 1 keer lijkt het zelfs al 'verslavend'
Moet op zoek naar goed droogvlees. Iemand een idee van waar ik struisvogelvlees kan halen? Bij Herby zie ik het niet meer staan tussen het assortiment...
Nu heb ik een beter zicht op wat ze krijgt van beloning, en kan ik dat eventueel ook wel verrekenen in haar menu.
Ik ben alvast fan van het drogen, na 1 keer lijkt het zelfs al 'verslavend'
Moet op zoek naar goed droogvlees. Iemand een idee van waar ik struisvogelvlees kan halen? Bij Herby zie ik het niet meer staan tussen het assortiment...