Karin&Philip schreef:
Kan ik ook kippennekjes, kippenvleugels, konijn(karkas?) en dat soort spul door de porkert / westmark halen>???
Ik denk dat da nog te doen is.
Mijn katten zijn moeilijke eters, krijgen brok en blik, maar blik eten ze enkel als het vers open gedaan is en de rest mag je weggooien.
Spiervlees gaat er heel af en toe in bij 2 van de 3 katten, bot en orgaan willen ze totaal niet. Ik hoop als ik een menutje maal, ze dit wel lusten. Anders is mijn aankoop ook voor niets geweest.
Ik heb ondertussen eend, zalmkop, parelhoen, duif en kwartel door de vleesmolen gehaald. Eend en parelhoen was het zwaarste (daar krijg je spierballen van!) en ik ga er eigenlijk ook vanuit dat de messen over een tijdje dat niet meer zo leuk gaan vinden. Misschien maar een voorraadje aanleggen.
Ik ben vandaag aan het malen geweest met de 8mm schijf, maar dat is echt helemaal niets, de molen loopt regelmatig vast. Nou wil ik een 16mm schijf hebben, maar en garde heeft ze niet meer en op e-bay versturen ze niet naar nederland of de afbeelding van de schijf komt niet overeen met de schijven die passen. Heeft iemand wel eens een 16mm schijf op ebay besteld die de juiste was of weet iemand waar ik een 16mm schijf kan krijgen?