Kong

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Kong

nienk
5-sterren
5-sterren

Bericht door nienk »

oei zijn die zo groot? ik overweeg er nog eentje bij te kopen voor Reus, een grotere, zodat zijn hele kvv hap er in past.
Lil

Bericht door Lil »

ik prop hier 150 gram kvv in een kong  ;)
lengte 14 cm
breedte van onder 8 cm, maar dat gaat niet in het bekje van een JR passen denk ik  ;)
nienk
5-sterren
5-sterren

Bericht door nienk »

je moest es weten wat die van mij is zn giechel krijgt! ::) maar dat is juist wel fijn als hij hem niet vast kan pakken, dat maakt het ook moeilijker leeg eten. in de kleine die hij nu heeft gaat krap 50 gram denk ik, welke maat is die jij hebt?
Lil

Bericht door Lil »

[quote="nienk"]
je moest es weten wat die van mij is zn giechel krijgt! ::) maar dat is juist wel fijn als hij hem niet vast kan pakken, dat maakt het ook moeilijker leeg eten. in de kleine die hij nu heeft gaat krap 50 gram denk ik, welke maat is die jij hebt?
[/quote]

had ik eerder al geschreven  ;)
Ik heb de xl, ook wel giant genoemd. Groter is er volgens mij niet (tenzij dat de afgelopen 2 jaar veranderd is).
Ik heb ook nog een L liggen, maar die moet ik eerst even zoeken. Die vind ik wel wat klein voor een herder.
debpie
1-ster
1-ster

Bericht door debpie »

Ik heb een variant op de kong die iets moeilijker is omdat hij niet zo'n goot gat heeft als de kong maar voor het gat zitten een soort van flapjes. Je kunt daar dus ook eendennekken, gedroogde kippenpootjes, gedroogde pensstaaf in doen en die krijgen ze er moeilijk uit.
Je kunt er natuurlijk ook pindakaas, smeerkaas en kaas uit de magnetron in doen.
nienk
5-sterren
5-sterren

Bericht door nienk »

hoe heet die dan? dat klinkt wel leuk voor mijn bezig baasje!
debpie
1-ster
1-ster

Bericht door debpie »

Je hebt een pb

Plaats reactie