Aorta Stenose met rontgenfoto's / Definitieve uitslag sectie is binnen

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Aorta Stenose met rontgenfoto's / Definitieve uitslag sectie is binnen

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Oh ruk zeg, dat de oorzaak niet boven tafel is gekomen :-\. Ik blijf het ook te toevallig vinden dat er met Lotje niks aan de hand was, tot de beet.... Maar ja goed, zeker weten doen jullie het niet maar dit of botte pech, het blijft in beide gevallen afschuwelijk :'(. Maar voor jullie en de eigenaren van de andere pupjes is het goed om te weten dat er geen hartafwijkingen zijn aangetroffen en erfelijke problemen dus ook zijn uitgesloten..... Ik neem aan dat jullie achteraf toch ''blij'' zijn dat jullie sectie hebben laten verrichten, ondanks dat er geen oorzaak is vastgesteld?
Erna
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Erna »

Lizzy schreef: Oh ruk zeg, dat de oorzaak niet boven tafel is gekomen :-\. Ik blijf het ook te toevallig vinden dat er met Lotje niks aan de hand was, tot de beet.... Maar ja goed, zeker weten doen jullie het niet maar dit of botte pech, het blijft in beide gevallen afschuwelijk :'(. Maar voor jullie en de eigenaren van de andere pupjes is het goed om te weten dat er geen hartafwijkingen zijn aangetroffen en erfelijke problemen dus ook zijn uitgesloten..... Ik neem aan dat jullie achteraf toch ''blij'' zijn dat jullie sectie hebben laten verrichten, ondanks dat er geen oorzaak is vastgesteld?
Ja tuurlijk. We wisten van te voren dat het alle kanten op kon gaan met de sectie. Belangrijk was om te weten of er gevaar voor de andere pups was (en dat is er niet), en of er iets erfelijks zou zijn waardoor wij onze andere honden na moeten laten kijken of wellicht uit moeten sluiten voor de fok (en ook dat is er niet) dus op de belangrijkste vragen hebben we antwoord gekregen.

De rest is en blijft gissen.
nikèdog2000
5-sterren
5-sterren

Bericht door nikèdog2000 »

heel erg toch
na alles wat je heb ondernomen
nu nog steeds niet weet wat er aan de hand is
arme erna :-* :-* :-*
ik wens je veel sterkte
om dit te verwerken
Erna
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Erna »

nikèdog2000 schreef: heel erg toch
na alles wat je heb ondernomen
nu nog steeds niet weet wat er aan de hand is
arme erna :-* :-* :-*
ik wens je veel sterkte
om dit te verwerken
Ehmm heel eerlijk..........we hoeven deze uitslag niet verder te verwerken. Het is vervelend dat we niet weten waarom Lotje gestorven is maar ook niet meer dan dat. Dat Lotje gestorven is, is natuurlijk wel verschrikkelijk en zal ons ook altijd bijblijven maar het zijn twee verschillende dingen. Soms krijg je geen antwoord op het waarom, ook al wordt er sectie gedaan. Dat wisten we van te voren en daar waren we ook op ingesteld. Zoals een vriendin altijd zegt: Geen antwoord is ook een antwoord. En dat werkt ook zo. Of Lot nu dood is door een bacterie of iets anders engs wat in haar lijf is gekomen op een of andere manier is eigenlijk niet meer zo spannend. Ze is er niet meer en komt ook niet meer terug. Het allerbelangrijkste waren haar broer en zusjes en die zijn veilig omdat er geen erfelijke zaken aan het licht gekomen zijn. Evenals Pa, ma en de rest van de familie die hier woont.

Misschien reageren we ook wel heel erg nuchter maar zo zitten we eigenlijk ook wel in elkaar. Wij, maar zeker Lotje zelf, hebben botte pech gehad. Life sucks soms.

Plaats reactie