Hi, Wendi! O, dat zou heel fijn zijn. Ik stuur je even een PB. Thnx!!Wendi schreef: ik heb wel nier voor je als je weer eens in de buurt van Borger bent
Kan het kwaad...tijdelijk geen nier?
Moderator: Lizzy
Re: Kan het kwaad...tijdelijk geen nier?
- HannekeKjell
- 5-sterren

Als je (tijdelijk) geen nier kunt voeren, is het dan nodig om de hoeveelheid lever te verhogen, of is 2-3% voldoende?Lizzy schreef: Nier bevat een leuke hoeveelheid vitamine A, D en E. Wanneer je voldoende lever geeft, is vitamine A en D gedekt. Vitamine E moet geen probleem zijn, zeker niet wanneer je wel groenten en rauwe noten geeft. Dus tja, ja het is leuk als je het kunt krijgen maar nee, het is geen drama als het niet in je menu zit.
Ik zit ook tijdelijk ff met een nier-schaarste. Maar de poeken krijgen geen groenten en noten... kan ik die vitamine E ergens anders mee aanvullen?Lizzy schreef: Nier bevat een leuke hoeveelheid vitamine A, D en E. Wanneer je voldoende lever geeft, is vitamine A en D gedekt. Vitamine E moet geen probleem zijn, zeker niet wanneer je wel groenten en rauwe noten geeft. Dus tja, ja het is leuk als je het kunt krijgen maar nee, het is geen drama als het niet in je menu zit.
-
Veerle-scrappyToo
- 5-sterren

ik volg mee...de verdeling organen is nu nog eens het enige dat ik niet goed onder de knie heb bij het barfen. Hoeveel percent moet er nu eigenlijk van wat aan orgaan. Momenteel eet Nena eigenlijk alleen hart en wat lever....
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hier vinden ze nier niet te eten, dus zelden dat ze het krijgen..
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik geef nooit nier. 
ik heb het lange tijd niet of nauwelijks gegeven, nu wel omdat ik eindelijk eraan kan komen.