wel erg veel vet aan de geit
Moderator: Lizzy
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: wel erg veel vet aan de geit
als ik bij sw bestel vraag ik om magere snijlingen.....zit er nog wel wat aan maar lang niet zoveel..
Maar nu het volgende geven jullie dat vet dan wel of niet???? Als je barft volgens de "natuur" eten ze dat vet toch ook???? Of zie ik het verkeerd. ???
-
Benjy en Misty
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik geef het vet wel maar ik zorg wel dat het goed verdeelt is.
Vrijdag krijgen ze hier weer geitensnippers. Dan zal ik eens een foto plaatsen van de geitensnippers die ik heb.
Vrijdag krijgen ze hier weer geitensnippers. Dan zal ik eens een foto plaatsen van de geitensnippers die ik heb.
Eern beetje vet vindt ik geen probleem en geef ik ook gewoon. Maar dit was bijna alleen maar vet en dan gooi ik het weg.
- choopy
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik vond de snippers ook aardig vet, al kunnen die van mij wel wat extra gebruiken.
Ik heb er nu een kilo uit liggen, zal zo eens kijken hoe die eruit ziet en dan ook hier een foto plaatsen.
Ik heb er nu een kilo uit liggen, zal zo eens kijken hoe die eruit ziet en dan ook hier een foto plaatsen.
- choopy
- 5-sterren

- Contacteer:
Hierbij de foto.
Minimaal de helft is bij deze kilo vet.
Het gedeelte wat rechts ligt is voornamelijk vet met hier en daar wat vlees. De stukken links is wel voornamelijk vlees.
Voor mij is dit nog acceptabel, omdat ik geit bewust bestel omdat het wat vetter is,

Het gedeelte wat rechts ligt is voornamelijk vet met hier en daar wat vlees. De stukken links is wel voornamelijk vlees.
Voor mij is dit nog acceptabel, omdat ik geit bewust bestel omdat het wat vetter is,

Geit is van nature gewoon wel erg vet hoor. En de echt magere stukken geitenvlees kosten gewoon vanaf 6 euro per kilo of meer.
ik vindt het wel meevallen met wat ik tot nu toe gevoerd heb. Ik heb er hier een die wat extra kan gebruiken. En denk inderdaad dat je ook naar de prijs moet kijken.
Maar als je 70% weg kunt gooien dan wordt het alsnog heel duur vlees
-
Benjy en Misty
- 5-sterren

- Contacteer:
Deze zien er nog erg mooi uit tegenover die wat ik heb.choopy schreef: Hierbij de foto.
Mmm dan ben ik toch wel erg benieuwd naar een foto van jou of Theo.Benjy en Misty schreef: Deze zien er nog erg mooi uit tegenover die wat ik heb.
Ik ken ook alleen zoals bovenstaande, weleens wat beter of gelijk maar echt slechter heb ik hier nooit gehad.
-
Angela_Bodhi
- 3-sterren

Ik vond de geit van SW er prima uitzien. Wel wat vet, maar ook gewoon stukken vlees. Ik vind het niet erg dat er redelijk veel vet bij zit, want daar geef ik het voor (Bodhi is een scharminkel).
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb een kilo of 3 - 4 geit uitliggen nu, als ik er aan denk maak ik een foto en post ik die straks.
Ik vind het nooit echt vet...
Schaap;dat zal ik in april zien. Normala bestel ik mijn schaap via men buurke, maar aangezien dat dat 3€/kg is wilde ik wel eens kijken wat dat van SW zegt.
Dat van men buurke is wel humane consumptie ook en gaat nomaal weg aan 9€/kg
Ik vind het nooit echt vet...
Schaap;dat zal ik in april zien. Normala bestel ik mijn schaap via men buurke, maar aangezien dat dat 3€/kg is wilde ik wel eens kijken wat dat van SW zegt.
Dat van men buurke is wel humane consumptie ook en gaat nomaal weg aan 9€/kg
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Ik ook, met een vergrootglasTMG1961 schreef: Ik wou dat die van mij er zo uitzagen. Ik moest echt naar het vlees zoeken.
-
**Jolanda**
- 5-sterren

He wat balen zeg!
Ik heb ook wel wat vet aan het vlees zitten, maar niet super veel.
Natuurlijk houd je er rekening mee dat geit erg vet is, maar zoals de mijne er uitzien, zo had ik ze ook wel verwacht. Wel vet maar niet overdreven veel.
Ik heb ook wel wat vet aan het vlees zitten, maar niet super veel.
Natuurlijk houd je er rekening mee dat geit erg vet is, maar zoals de mijne er uitzien, zo had ik ze ook wel verwacht. Wel vet maar niet overdreven veel.