Oh, fijn dat de bult weer weg is Jessica!!
Enne, hier verloren Pinkel en Linga geen druppels hoor. Echt flinke plassen waarbij de billen helemaal nat waren.
Willen jullie voor Sammy duimen?? Bij de DA geweest.
Moderator: Lizzy
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Willen jullie voor Sammy duimen?? Bij de DA geweest.
Gek hè, ik ga hier toch eens melding van maken.luka en kira schreef: Ze was even van de Previcox af en ze verloor meteen ook hele plassen...![]()
Ik hoor het namelijk te vaak, lijkt wel alsof previcox dusdanig de nierdoorbloeding verlaagt dat het hele systeem is ontregelt zodra je ermee stopt.
Re: Willen jullie voor Sammy duimen?? Bij de DA geweest.
Oke, Sammy is dus niet de enige hond die hele plassen urine verliest.Lizzy schreef: Oh, fijn dat de bult weer weg is Jessica!!
Enne, hier verloren Pinkel en Linga geen druppels hoor. Echt flinke plassen waarbij de billen helemaal nat waren.
Daarom ben ik zo blij met BP, jullie hebben me weer helemaal gerust gesteld
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Re: Willen jullie voor Sammy duimen??
Nee, je bent niet de enigeSammy1980 schreef: Ok ik ben dus niet de enige waarbij een bult ´verdwijnt´. Voelde me echt een beetje voor gek staan daar
En nee, ik denk zelf niet aan dementie, hoewel het sommige dingetjes wel zou kunnen verklaren, maar ja dat kan ook omdat ze ouder wordt.
Maar de DA was zo stellig dat er geen plassen urine bij incontinentie verloren worden en dat het dus een voorbode kon zijn van lichte dementie, tja daar schrok ik wel van
Maar ik vind Sammy gewoon niet in dat plaatje passen, maar dat kan ook wel komen door het beeld wat ik van dementie heb hoor
Een vriendin van mij heeft een kat met dementie en als ik zie hoe die zich gedraagt, absoluut niet zoals Sammy is. Zij is gewoon nog een hele actieve vrolijke hond.
Als je zelf die dementie niet herkent zou ik me geen zorgen maken. Jammer dat de dierenarts je een beetje bang heeft gemaakt.
Fijn dat je nu gerust gesteld bent!
Ik kan me voorstellen dat je niet meer zo gauw naar een osteopaat gaat als de reacties vorige keren zo heftig waren. Bij Wandor (en onszelf) is er altijd direct vooruitgang geweest na de behandeling.