[quote="Ine"]
[quote="Unique"]
Dan neem ik aan dat de"gebruiker"ook echt van te voeren moet bestellen.Stel er komen er 5 die 100 kg willen.Is dat dan op voorraad ??

[/quote]
Idd. Ik vraag mensen mij liefst 14 dagen van tevoren te bellen, als ze weer nodig hebben, want dan kan ik wat inplannen, indien nodig.
Eigenlijk is er altijd wel een oplossing te vinden, want ik neem ook op verzoek Bibi mee voor mensen. Dat gaat dan meestal om een behoorlijke bestelling. De laatste keer kon dat zo geregeld worden, dat ik jet niet op hoefde te slaan en daar hadden de mensen ook een voordeeltje aan!
[/quote]
Zo doe ik het ook

De vriezers zijn goed voor zo'n 1000 liter maar draaien natuurlijk dag en nacht door!
Afgelopen week is er een aardige krater ingeslagen in 2 dagen tijd en ik loop nu alweer te denken wanneer we weer moeten halen.
Buiten het vlees ben ik ook een verzameling van de meest verrukkelijke botten,pens en ander lekkers aan het kweken

De 500 liter vriezer van vrienden van ons ligt vanaf volgende week vol met een partij lamsribben die ik nog moet ophalen,zelfs mijn eigen vriezer is afgeladen