Milt

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Plaats reactie

Milt

casangio

Milt

Bericht door casangio »

Laatst heb ik me milt laten aansmeren voor de honden. Ik heb ze af en toe een stukje bij hun hart gedaan. Ze lusten het wel. Maar ik vraag me toch af is het goed om het te voeren .
Zijn er nog meer hier die milt geven aan de honden.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Re:Milt

Bericht door Angelique »

CaSanGio schreef: Laatst heb ik me milt laten aansmeren voor de honden. Ik heb ze af en toe een stukje bij hun hart gedaan. Ze lusten het wel. Maar ik vraag me toch af is het goed om het te voeren .
Zijn er nog meer hier die milt geven aan de honden.
Er zit hier ook af en toe een milt in het "zakje gemengd" van de slager. Ik verdeel (1 stuks) die over 8 honden. Ze krijgen het niet vaak, maar volgens deskundigen heeft ook milt zijn voedingswaarde en kan dus gerust gevoerd worden.
casangio

Bericht door casangio »

Angelique schreef:

Er zit hier ook af en toe een milt in het "zakje gemengd" van de slager. Ik verdeel (1 stuks) die over 8 honden. Ze krijgen het niet vaak, maar volgens deskundigen heeft ook milt zijn voedingswaarde en kan dus gerust gevoerd worden.
Hoi,

Kijk dat vind ik nu het leuke van de barfplaats je krijgt practisch altijd een afdoende antwoord op je vraag,
bedankt Angelique.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Even ter aanvulling ;D:

Hier komt de samenstelling van Duck Compleet Uitmuntend zoals vermeld in hun folder:

Vocht: 59,75%
(Natuurlijk vleesvocht!)

Ruw eiwit:11,20 %
(runderspiervlees, runderhart, -lever, -milt, -nieren, boekmaag, lebmaag, pens, kip)

En bij mijn weten zit het ook in Rodi en volgens mij ook in de meeste andere versvlees producten. Lekker voeren dus!

Plaats reactie