Welke elektrische vleesmolen
Moderator: Lizzy
Re: Welke elektrische vleesmolen
Hier is hij voor 198 euro: http://www.guusverschuren.nl/huishoudel ... ood-mg-700
geen thuiswinkel niets... zou dat goed gaan?Nadia schreef: Hier is hij voor 198 euro: http://www.guusverschuren.nl/huishoudel ... ood-mg-700
-
Anthraciet
- 5-sterren

Let jij daarop? 
Ik heb jaren een webwinkel gehad en nooit iets van Thuiswinkel of andere soorten gehad. Het zegt op zich heel weinig hoor, dat thuiswinkel-gebeuren.... kost voor de winkelier alleen maar geld en er wordt verrekte weinig gecontroleerd
Als iets veel geld scheelt, zou ik op zo'n logotje dus niet letten, wel even googlen of je slechte recensies over de winkel tegenkomt, dat vind ik veel belangrijker
Ik heb jaren een webwinkel gehad en nooit iets van Thuiswinkel of andere soorten gehad. Het zegt op zich heel weinig hoor, dat thuiswinkel-gebeuren.... kost voor de winkelier alleen maar geld en er wordt verrekte weinig gecontroleerd
Als iets veel geld scheelt, zou ik op zo'n logotje dus niet letten, wel even googlen of je slechte recensies over de winkel tegenkomt, dat vind ik veel belangrijker
ja ben zo'n muts die daarop let... niet voor dingen onder zo'n 150 euro ofzo, maar daarboven..ben ik ineens zo'n miep...Anthraciet schreef: Let jij daarop?
Als iets veel geld scheelt, zou ik op zo'n logotje dus niet letten, wel even googlen of je slechte recensies over de winkel tegenkomt, dat vind ik veel belangrijker![]()
soms neem ik de gok en gaat het idd gewoon goed, dus zegt idd niet alles...
altijd ervaringen op zoeken natuurlijk!!
controle.... tja daar zeg je wat. heb jaren bij een bedrijf voor product keuringen gewerkt, daar zou ook heeeeel veel controle moeten zijn.... wel veel maar niet zoveel als ze zeiden... verkondigden.. dus idd zegt niet alles.. ik neem het terug
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

ah vandaar. Mijn mams gruwelt er ook nog steeds van dus als zij ze eten moet geven als ze daar logeren krijgen ze of kvv of eigen gemalen VB of spiervleesNadia schreef: Dat klopt, maar mijn moeder zweet al peentjes als ze een lamsstrotje krijgen.
Ze wilt het gewoon gemalen gevenVandaar
![]()
juist daarom ben ik ook op zoek naar een goede maler...Cindy de Wolf schreef: ah vandaar. Mijn mams gruwelt er ook nog steeds van dus als zij ze eten moet geven als ze daar logeren krijgen ze of kvv of eigen gemalen VB of spiervlees![]()
ze zijn nog wel eens bij mijn ouders of schoonouders....
en ze gaan mee in de camper.. dan heb ik geen zin in barf hoor
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Juistem, en vooral afgaan op je gevoelAnthraciet schreef: Let jij daarop?
Als iets veel geld scheelt, zou ik op zo'n logotje dus niet letten, wel even googlen of je slechte recensies over de winkel tegenkomt, dat vind ik veel belangrijker![]()
kijk daarom een rechtsbijstand!!! al jaren!!Cindy de Wolf schreef: Juistem, en vooral afgaan op je gevoelhier is het pas 1 keer fout gegaan met site met q-shops merk, alleen moi had dat niet gecontroleerd en het bleken dus enorme oplichters te zijn en ook niet aangesloten te zijn bij q-shops toen ik er eenmaal werk van ging maken. Gelukkig een rechtsbijstandverzekering en uiteindelijk via hen alles terug gekregen.
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Dan kan de kenwood je prima van dienst zijnBien schreef: juist daarom ben ik ook op zoek naar een goede maler...
ze zijn nog wel eens bij mijn ouders of schoonouders....
en ze gaan mee in de camper.. dan heb ik geen zin in barf hoor![]()
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Hier ook al jaren en al 3 keer "plezier"van mogen hebbenBien schreef: kijk daarom een rechtsbijstand!!! al jaren!!
ik wil ook kant en klare bakkies prut maken incl. alles.... ben nog op zoek naar bakjes waar max 300 gram in kan.... nog tips?Cindy de Wolf schreef: Dan kan de kenwood je prima van dienst zijnJe zou er zelfs voor kunnen kiezen om niet alleen VB te malen maar direct je houden aan de % en dus sv en orgaan mee malen en mengen
![]()
'chinese' bakkies?? kosten geen drol, en zijn afwasbaarBien schreef: ik wil ook kant en klare bakkies prut maken incl. alles.... ben nog op zoek naar bakjes waar max 300 gram in kan.... nog tips?
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Bij de makro allerlei soorten en maten. Ik heb ze ook waar 300-330g in past. Zijn beetje rechthoekig met plastic dekseltje, ideaal.Bien schreef: ik wil ook kant en klare bakkies prut maken incl. alles.... ben nog op zoek naar bakjes waar max 300 gram in kan.... nog tips?
Nou, mijn moeder gruwelt nergens van. Alleen eendagskuikens vind ze niks. Maar ze is gewoon bang dat de hondjes er in stikken.
Ik wilde hem daar bestellen. Maar kan geen bank aanvinken bij de Ideal betaling
Vind ik wel wat minder.