Arme Jeppe - maandag geopereerd
Moderator: Lizzy
Re: Arme Jeppe (vies verhaal)
Wat heeft hij dan gegeten dat het zo moeilijk los komt?
Al sla je me neerde Meiden schreef: Wat heeft hij dan gegeten dat het zo moeilijk los komt?
Tjee, nog niks 
Groot gelijk dat je pas gaat slapen als het goed in Nyn.

Voor Jeppe
Groot gelijk dat je pas gaat slapen als het goed in Nyn.
Voor Jeppe
Arme Jeppe, ik had er vorige week ook eentje die kon er niet afkomen, die had een heel dik stuk ontlasting voor de ingang zitten. Ik heb haar bij elke maaltijd een lepel olie gegeven, en uiteindelijk is het toen 's nachts er eindelijk uitgekomen. Sterkte met Jeppe, hoop dat ie snel zal poepen!Nynke F schreef: Helaas, nog niks![]()
dus nu eet ie een beetje paté met veel zalmolie en een beetje konijnenvlees en een Rimadyl. Straks weer naar buiten, ik ga pas naar bed als hij gepoept heeft !!
Nee Ine, omdat ik zalmolie in huis heb heeft ie geen parafine meegekregen !
Ze vond het heel bijzonder dat we met zo'n grote groep verschillende honden gewandeld hebben zonder geruzie tussen de honden![]()
![]()
hij ligt nu diep te slapen maar ik ga hem toch maar even wakker maken voor een rondje :-\ 
Als je nu niet te ver gaat wacht ik nog even met afsluiten....misschien gaat iedereen opgelucht slapen.Nynke F schreef: hij ligt nu diep te slapen maar ik ga hem toch maar even wakker maken voor een rondje :-\![]()
Maar zoals ik lees heeft Jeppe er niet zoveel moeite mee...
helaas, nog steeds niksde Meiden schreef: Als je nu niet te ver gaat wacht ik nog even met afsluiten....misschien gaat iedereen opgelucht slapen.
Maar zoals ik lees heeft Jeppe er niet zoveel moeite mee...
Shit !!Nynke F schreef: helaas, nog steeds niks :-\Ga maar lekker slapen meis !! Ik ga zo de pjoeter uitzetten en me installeren op de bank met mijn boek :-\
![]()
Rustige nacht...
Dank jede Meiden schreef: Shit !!
Rustige nacht...
succes!
-
Buran en Co
- 5-sterren

Ja, daar is het op wachten nude Meiden schreef: Shit !!
Rustige nacht...
Serieus, ik hoop echt dat hij nu snel zijn last kwijt zal raken, arme Jepperdepep. Dikke knuffel aan hem!! En neem er zelf ook een!!
Pfff wat voel je je machteloos!
Sterkte voor Jeppe en jou.
Sterkte voor Jeppe en jou.
Dankjewel allemaal !!
3 potjes kaarten gedaan op de pjoeter, manlief is thuis uit de kuip, dus ik ga maar mijn boek lezen

3 potjes kaarten gedaan op de pjoeter, manlief is thuis uit de kuip, dus ik ga maar mijn boek lezen
Oh gets.. Das zeker heel vervelend...!! Ik hoop dat hij gauw kan.. Heeft hij er zelf geen laat van?
Nog niets???