Colloidaal Zilverwater
Moderator: Lizzy
Colloidaal Zilverwater
Weet iemand toevallig een winkel in de omg. van amsterdam, waar ik colloidaal zilverwater kan kopen?
Ik heb wel diverse online sites gezien waar ik het kan bestellen, maar ik koop dit soort dingen liever gewoon in de winkel.
Maakt het ook nog uit welke concentratie ik neem, als ik het ook voor uitwendig gebruik neem? Ik lees namelijk regelmatig dat je b.v. 1 druppel op een wondje moet doen, maar volgens mij zit er tussen een concentratie van 10ppm en 50ppm een groot verschil.
Groetjes, Carlijn
Ik heb wel diverse online sites gezien waar ik het kan bestellen, maar ik koop dit soort dingen liever gewoon in de winkel.
Maakt het ook nog uit welke concentratie ik neem, als ik het ook voor uitwendig gebruik neem? Ik lees namelijk regelmatig dat je b.v. 1 druppel op een wondje moet doen, maar volgens mij zit er tussen een concentratie van 10ppm en 50ppm een groot verschil.
Groetjes, Carlijn
-
Laura W
- 3-sterren

- Contacteer:
Re:Colloidaal Zilverwater
Ik koop ook liever iets zo irl.
Ik heb nu al zoveel goeds erover gehoord dat ik het eigenlijk wel eens wil proberen.
Natuurlijk! voor Dieren, Rijnstraat 28 tel: 6797003
Als ik tenminste reklame voor mezelf mag maken.
Hitam schreef: Natuurlijk! voor Dieren, Rijnstraat 28 tel: 6797003
Dank je... kom binnenkort wel even langs !
-
Anna Penta
- 5-sterren

En nu we toch bezig zijn... waar koop ik het spul in Rotterdam? (dependance van Natuurlijk! voor dieren ???)
Heeej daar haal ik altijd eten voor Indy
En daar werkt Tannetje dus ??? , pfff dat ik daar nu pas achter kom
Sorry ben helemaal off topic
En daar werkt Tannetje dus ??? , pfff dat ik daar nu pas achter kom
Sorry ben helemaal off topic
Laatst gewijzigd door Indy op di 15 jun 2004, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja dat mag, ik begrijp je vraag dan ook niet helemaal? Zijn daar onduidelijkheden over?Hitam schreef: Natuurlijk! voor Dieren, Rijnstraat 28 tel: 6797003
Hi Anna,Anna Penta schreef: En nu we toch bezig zijn... waar koop ik het spul in Rotterdam? (dependance van Natuurlijk! voor dieren ???)
Die had je wel bij mij mee kunnen nemen.
groetjes
Stella
Laatst gewijzigd door Romy op di 22 jun 2004, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik maak het colloïdaal zilver zelf. Hoe verfijnder de concentratie hoe dieper het werkt.Carlijn schreef: Weet iemand toevallig een winkel in de omg. van amsterdam, waar ik colloidaal zilverwater kan kopen?
Groetjes, Carlijn
Roeleke
Hoi,
deze topic is al maanden geleden actief geweest, maar ik wilde toch graag vragen hoe je collodiaal Zilver zelf kan maken. Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat het kon....
deze topic is al maanden geleden actief geweest, maar ik wilde toch graag vragen hoe je collodiaal Zilver zelf kan maken. Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat het kon....
- Angelique
- 5-sterren

tik het even in bij google en je weet het zoElfy schreef: Hoi,
deze topic is al maanden geleden actief geweest, maar ik wilde toch graag vragen hoe je collodiaal Zilver zelf kan maken. Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat het kon....![]()
Och ja natuurlijk; Google! Altijd handig voor dit soort vragen. Dank je wel, Angelique!
misschien domme vraagjes, maar ja ik ben ook blond hè 
1) is Collodiaal Zilver en Zilverwater hetzelfde?
2) Kan je het nou wel of niet zowel inwendig als uitwendig gebruiken?
- Angelique
- 5-sterren

Ja jaJolly schreef: misschien domme vraagjes, maar ja ik ben ook blond hè
Bij dat laatste wel even de sterkte in de gaten houden. Dat moet je zoweiso doen, want de sterkte bepaald in de meeste gevallen ook de prijs.
Tis niet voor mij, maar ik zal het doorgeven.Angelique schreef: Ja ja
Bij dat laatste wel even de sterkte in de gaten houden. Dat moet je zoweiso doen, want de sterkte bepaald in de meeste gevallen ook de prijs.
Als het te sterk is mag het dan niet uitwendig ofzo?
Ze moeten het nu door het eten doen.